امام‌جمعه موقت شیراز گفت: مردم به کاهش نرخ دلار قانع نیستند و باید قیمت اجناس نیز ارزان شود.
کد خبر: ۶۶۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 06 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: ظاهراً برنامه‌ها برای کاهش نرخ ارز با موفقیت روبه‌رو شده اما این کافی نیست و باید قیمت اجناس نیز کاهش یابد.

وی با اشاره به کار ناپسند احتکار توسط برخی افراد خاطرنشان کرد: یک عده چند هزار سکه را احتکار می‌کنند درحالی‌که عده‌ای به خاطر 10 سکه جهت دادن مهریه پشت میله‌های زندان گرفتار شده‌اند.

امام‌جمعه موقت شیراز افزود: احتکار و انبار کردن اجناس خصوصاً مواد غذایی با هدف گرانی ازنظر شرعی حرام است و مسؤولان باید در این زمینه با محتکران به‌صورت جدی برخورد کنند.

مرادی با بیان اینکه مردم از تبعیض‌ها در جامعه رنج می‌برند، تصریح کرد: مسؤولان باید بدانند که جبهه‌گیری در نظام جمهوری اسلامی باید برای دفاع از قشر محروم جامعه باشد.

وی همچنین با اشاره به شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه نیز گفت: طی روزهای اخیر آمریکا 10 مرتبه دچار شکست شده است، شکست‌هایی مانند رأی دیوان لاهه به نفع ایران، قیمت نفت و... و این شکست‌ها همچنان ادامه دارد.

امام‌جمعه موقت شیراز ادامه داد: بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی که ادعای کشاندن آشوب و جنگ به درون مرزهای ایران را داشت اکنون به دلیل عدم تأمین امنیت جانی شب‌ها را نه درون کاخ خود بلکه با هراس در کشتی به سر می‌برد.

مرادی با اشاره به قدرت موشکی ایران نیز افزود: خوشبختانه با توان جوانان ایرانی در حال حاضر قدرت موشکی ایران حافظ منافع کشور است و این فناوری حاصل تلاش و پایمردی دانشمندان ما بوده است.

خطیب موقت نماز جمعه شیراز با اشاره به شلیک موشک‌های سپاه به مقر تروریست‌ها نیز گفت: این موشک‌ها و دقت آن تعجب و تحسین کارشناسان حوزه نظامی دنیا را در پی داشت.

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران نیز گفت: تا زمانی که چنین رهبر بیدار و شجاعی در این کشور هست جامعه ما از گزند آسیب‌ها مصون بوده و به فضل خدا روزبه‌روز شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر کشور در تمام ابعاد خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار