امام جمعه موقت شیراز در خطبه های نماز جمعه از رنجی که مردم از تبعیض در کشور می برند و لزوم کاهش قیمت اجناس و مسائل سیاست خارجی کشور گفت.
کد خبر: ۶۶۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۴ 06 October 2018

به گزارش تابناک فارس:حجت الاسلام محمدحسن مرادی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: کسانی در ایران هستند که می توانند چندین هزار سکه احتکار کنند اما برخی به دلیل ناتوانی در تامین 10 سکه برای مهریه اکنون پشت میله های زندان قرار دارند.

وی افزود اقدامات انجام شده برای کاهش نرخ ارز اثر کرد اما هنوز هم باید قیمت ها پایین تر بیاید و علاوه بر آن اجناس هم ارزان شود. 

مرادی در مورد مسائل بین المللی گفت:بن سلمان که می خواست جنگ را به درون مرزهای ایران بیاورد حالا خود از ترس در کشتی می خوابد. 

وی ادامه داد:آمریکا هم چندین سیلی در مدت اخیر از ایران خورده است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
عرضه کنندگان ارقام مصرفی مردم باید انچه از خرید قبل داشتند که سود روی ان کشیدند به همان قیمت بدهند ....چون سود ان را بردند ....اگر جنسی را به قیمت روز اوردند .با سود 10 درصد روی ان به فروش برسانند .اکثر کاسبان بازار خدا را فراموش کردند .اجناسی که چندین سال پیش با دلار یک الی 2 هزار تومانی وارد کردند یا مواد اولیه خریداری کردند در انبارهها احتکار کردند الان می خواهند به دلار 15000 هزار تومانی قالب مردم کنند.وای بر کم فروشان و گران فروشان .نه تنها خدا انها را لعنت میکند بلکه همه مردم در حال لعن به پدر ومادر و خود گران فروش هستند ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
لعنت خدا برمحتکران باانصاف وبی انصاف!.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار