گزینه های چهارمین استاندار دولت تدبیر و امید و هفدهمین استاندار فارس در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشخص شدند.
کد خبر: ۶۶۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 06 October 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: با تصویب قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته در پست های مشخص از جمله استانداری، استان فارس بازهم شاهد تغییر مدیریت ارشد خواهد بود.

تغییر مدیریت ارشد استان فارس طی چندین سال گذشته به یک موضوع عادی تبدیل شده که هرفرد تنها ۲ و یا کمتر از ۲ سال به عنوان استاندار فارس فعالیت می کند.

طی حدود ۱۰ سال گذشته شاهد حضور ۵ استاندار در ساختمان شماره یک میدان امام حسین(ع) شیراز بودیم که البته تعدادی نیز سرپرست بودند، حتی یکی از افراد تنها برای حدود ۲۴ ساعت سرپرست استانداری فارس شد.

اما شنیده ها به رقابت و معرفی گزینه های مختلف از جانب جناح های سیاسی هم سو با دولت حکایت می کند که در این راستا اصلاح طلبان استان فارس «فرج الله رجبی»، «جواد اطاعت»، «حیدراسکندرپور» و «مردانی» را به عنوان ۴ گزینه خود برای تصدی پست استانداری فارس معرفی کردند.

اما اعتدالگران و گروه نزدیک به دولت نیز «فریدون همتی» استاندار هرمزگان، «مصطفی سالاری» استاندار بوشهر و «رحیم زارع» نماینده شهرستان آباده را به عنوان گزینه معرفی کردند.

در این راستا گروهی نیز به دنبال معرفی سلمان سامانی مشاور و سخنگوی وزارت کشور هستند.

اما شنیده ها از وزارت کشور اینگونه حکایت می کند که رحمانی فضلی با انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان استاندار فارس مخالفت کرده که با این تصمیم فرج الله رجبی و رحیم زارع از رقابت خارج می شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار