امام جمعه شیراز گفت:آن‌ها که در مقام قانون‌گذاری هستند بدانند اگر خدایی نکرده بخواهند ضربه‌ای به این ملت بزنند و خیانت کنند، ملت ساکت نخواهد نشست.
کد خبر: ۶۶۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 12 October 2018

دژکام گفت: وزیر خارجه می گوید ما قول نمی‌دهیم با CFT وضع اقتصادی خوب شود، در حالی‌ که برخی نمایندگان در دفاع از این لایحه ادعا می‌کنند مشکلات اقتصادی حل می‌شود! 

وی افزود:این ملت تصمیم گرفته که من‌بعد تحقیر نشود و این را با صدای بلند می‌گوییم تا مسؤولان بشنوند، بنابراین منتظر رفتار مجلس و شورای نگهبان در مورد CFT هستیم و مردم نیز با توجه به سخنان رهبری داوری خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: آن‌ها که در مقام قانون‌گذاری هستند بدانند اگر خدایی نکرده بخواهند ضربه‌ای به این ملت بزنند و خیانت کنند، ملت ساکت نخواهد نشست.

دژکام افزود:نمایندگان بدانند که بابت تصمیمات و قانون گذاریهایشان قضاوت می شوند و 2 سال دیگر باید پاسخگو باشند.

وی در پایان گفت:رهبری بارها فرموده اند که استعمار کاری برای ما نمی کند و این را تاریخ هم نشان داده است و باز برخی هنوز به آمریکا امید دارند؛بروید تاریخ 150 سال پیش را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
ملت ایران وخانوادهای شهدا با هر طرحی ( cft ) که باعث تقویت تروریست در منطقه باشد بشدت مخالفند وهیچکس حق ندارد سرمایه ایران را در اختیار تروریستها ی سوریه لبنان یمن عراق غزه عربستان و و و قرار بدهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار