ائمه جمعه فارس در خطبه های خود بر حل مشکلات مردم تاکید کردند.
کد خبر: ۶۶۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 13 October 2018

تابنک فارس به نقل از صدا و سیما:آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز خواستار برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی و قضائی با برهم زندگان نظم اقتصادی کشور شد و گفت: نباید هیچ گونه خط قرمزی در برخورد با فساد فرض شود و مجلس و دولت هم در تخصیص ارز، واردات و صادرات هوشیارانه عمل کنند.


***************************************************************
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست با اشاره به حضور پرشور مردم در اربعین حسینی بر ایجاد تسهیلات ویژه برای سفر زیارتی اربعین حسینی تاکید کرد و از مدیران اجرایی هم خواست هزینه این سفر معنوی را تا حد ممکن کاهش دهند.


******************************************************************
حجت الاسلام قهرمانی امام جمعه موقت بهمن گفت: دشمنان با شایعه سازی به دنبال بر هم زدن آرامش جامعه هستند و مردم و مسئولان باید مقابل این شایعه سازی‌ها و انتشار آن‌ها هوشیار باشند.


*********************************************************************
حجه الاسلام حرمتی امام جمعه موقت شهر مشکان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان گفت: عده‌ای با بحران نمایی وضعیت کنونی کشور این گونه القا می‌کنند که راهی جز پناه بردن و زانو زدن برابر آمریکا نیست.


************************************************************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به نیاز‌های بیمارستان بعثت این شهر گفت: تجهیزات بخش اطفال و سی سی یوی این بیمارستان با کمک خیران خریداری شده و مردم انتظار دارند مدیران اجرایی هم زمینه حضور متخصص قلب و اطفال در این مرکز درمانی را فراهم کنند.


*********************************************************************** 
حجت الاسلام سفار خطیب جمعه آباده طشک با گرامیداشت روز روشندلان از مدیران شهری خواست زیرساخت‌ها و معابرشهری را برای تردد معلولان به خصوص نابینایان بهسازی کنند.


*************************************************************************
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد گفت: برخی سودجو و غرب زده با احتکار مایحتاج مردم دنبال برهم زدن نظم جامعه وسلب آسایش مردم بودند که با رهنمود‌های رهبری و همکاری مردم توطئه آنان در حال خنثی شدن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار