مدير بورس منطقه‌ای فارس گفت: 265 ميليون و 442 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 939 ميليارد ريال هفته‌ گذشته در بورس فارس مبادله شد.
کد خبر: ۶۶۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 13 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:کرشمه ترابیان بابیان این‌که سهام مبادله شده در هفته‌ی گذشته متعلق به 352 شرکت است، اظهار داشت: تعداد 265 میلیون و 442 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 939 میلیارد ریال مبادله شد که 48 درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

وی افزود:در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های «بیمه البرز»، «گسترش نفت و گاز پارسیان» و «پتروشیمی پارس» بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری «نفت و گاز پتروشیمی تأمین»، «سایپا آذین» و «گروه صنایع کاغذ پارس» با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: سهام شرکت‌های تولید «صادرات ریشمک»، «کشت و صنعت شهداب ناب خراسان» و «پالایش نفت لاوان» بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های «کارخانجات مخابراتی ایران»، «ذوب آهن اصفهان» و «کارخانجات آزمایش» با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

کرشمه ترابیان با اشاره به صدور کد سهامداری برای 232 نفر و فعالیت 28 شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس، تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 4544 واحد کاهش و به عدد 181015 رسید.

 

برچسب ها: بورس ، فارس ، معامله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار