امام‌جمعه نی‌ریز:چند ماهی است اقتصاد ما نابسامان شده و گرانی و تورم کمر مردم را خم کرده است. مسئولان کشور باید بنشینند فکری کنند و آب به آسیاب دشمن نریزند. مدیریت کشور باید با تدبیر، وحدت و هماهنگی مشکلات را حل کند.
کد خبر: ۶۶۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 13 October 2018

تابناک فارس به نقل از هورگان: آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه اظهار داشت: «چند ماهی است اقتصاد ما نابسامان شده و گرانی و تورم کمر مردم را خم کرده است. مسئولان کشور باید بنشینند فکری کنند و آب به آسیاب دشمن نریزند. مدیریت کشور باید با تدبیر، وحدت و هماهنگی مشکلات را حل کند.»

خطیب جمعه نی‌ریز اضافه کرد: «فشارهایی که دشمنان بر ملت ایران وارد می‌کنند، به خاطر ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران است. آنها تا جایی که می‌توانند برای سرکوب انقلاب ما می‌کوشند؛ اما ما تسلیم بیگانگان نخواهیم شد. آنها می‌خواهند بگویند راه چاره‌ای جز مذاکره با آمریکا نیست؛ اما رهبری می‌گوید راه چاره هست. تسلیم شدن برای ما ننگ است.»

ایشان اضافه کرد: «باید از فکر جوانان استفاده کنیم و به آنان بها بدهیم. باید مسئولانی که صلاحیت ندارند جایشان را به افراد صالح بدهند و ان‌شاء‌ا... جشن ۴۰ سالگی انقلاب را با شکوه هرچه تمام‌تر بگیریم.»

امام جمعه نی‌ریز ورزش را برای همین افراد لازم دانست و گفت: «لازم نیست ورزش حتماً برای مدال‌آوری باشد. روح سالم در بدن سالم است و انسان سالم است که می‌تواند کار کند. با تنبلی نمی‌شود پیشرفت کرد.»

آیت‌ا... فقیه خطاب به دانش‌آموزان دبیرستان امام حسین که در مراسم نماز‌جمعه حضور یافته بودند گفت: «نسل جوان باید مراقب خودش باشد و از جوانی و قدرتش استفاده کند. شما جوانان باید دنبال علم و دانش بروید؛ چرا که مدیران آینده کشور هستید. لذا باید خودتان را آماده و سرمایه لازم را برای اداره کشور کسب کنید.»

در بین دو نماز امیر سرتیپ علی هاشم‌پور بختیاری فرمانده سابق تیپ 55 هوابرد، به مناسبت سالروز تأسیس عقیدتی سیاسی ارتش در سال 1358 سخنرانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار