مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر استان فارس از اعزام ۲۴ هزار دانش‌آموز دختر و پسر این استان به مناطق جنگی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 13 October 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:نبی‌الله عوض‌پور با اشاره به اینکه از نیمه آبان ماه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در استان فارس آغاز می‌شود، اظهار داشت: از 16 آبان تا 20 آذرماه دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری امتحانات دانش‌آموزان گروه‌های پسر به مناطق اعزام می‌شوند، گفت: از یکم بهمن ماه تا 30 بهمن ماه گروه‌های دانش‌آموزی پسر اعزام می‌شوند و در مجموع 24 هزار دانش‌آموز از استان فارس به این اردوها می‌روند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه این اردوها در قالب دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات است، افزود: از 20 بهمن ماه همزمان با دانش‌آموزان تا 20 اسفند گروه‌های دانشجویی اعزام می‌شوند.

عوض‌پور بیان کرد: از یکم اسفندماه تا 15 فروردین ماه نیز گروه‌های محلات به مناطق جنگی جنوب و اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی در سفرهای راهیان نور خبر داد و عنوان کرد: تداوم ارتباط پس از برگزاری اردوها با دانش‌آموزان و دانشجویان بخش دیگری از فعالیت‌های فرهنگی سپاه فجر برای آشنا کردن نسل جدید با ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار