مدیرکل حج و زیارت استان فارس گفت: 32 هزار تن از مردم این استان، مراحل پیش‌ ثبت نام سفر اربعین را انجام داده‌اند و تاکنون افزون بر 16 هزار روادید سفر به کشور عراق برای متقاضیان صادر شده است.
کد خبر: ۶۶۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 14 October 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:علیرضا زینلی افزود: از مردم تقاضا داریم که با سعه صدر منتظر دریافت ویزا باشند و حتما به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت که اسامی آن‌ها در سایت samah.haj.ir آمده است، مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: زائران نباید تحت هیچ عنوان وجه نقدی به اشخاص پرداخت کنند، بلکه تنها راه پرداخت هزینه سفر اربعین از طریق کارت‌خوان دفاتر زیارتی است.
مدیرکل حج و زیارت استان فارس ادامه داد: مبلغ هزینه ویزا، 234هزار و 875 هزار تومان است و نباید رقمی بیشتر از این مبلغ پرداخت شود.
وی گفت: گذرنامه‌ها دست کم باید 6 ماه کامل اعتبار داشته باشند و افراد می‌توانند علاوه بر دفاتر زیارتی از طریق سایت یادشده نیز اقدام به ثبت‌نام کنند.
پیاده روی اربعین با حضور دهها میلیونی زائران از کشورهای مختلف، تصویر کنگره ای عظیم از آزادگان را برای جهانیان به تصویر می کشد و این پیام را به همراه دارد که حماسه حسینی در تاریخ ماندگار بوده و خواهد بود.
حرکت کاروان های زائران حسینی برای شرکت در راهپیمایی اربعین در عراق، از سال 1390 در ایران شروع شد و هر سال بر عظمت و شکوه این حرکت افزوده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار