رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به صدور روزانه ویزا در این استان گفت: تاکنون ۱۷ هزار ویزای اربعین برای زائران استان فارس صادر شده است.
کد خبر: ۶۶۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 14 October 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: علیرضا زینلی اظهار داشت: تاکنون ۴۰ هزار نفر پیش ثبت‌نام در استان فارس انجام شده و با راه‌اندازی کنسولگری در شیراز تا این لحظه برای ۱۷ هزار نفر ویزا صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه کنسولگری در شیراز راه‌اندازی شده است، گفت: صدور ویزا به صورت لحظه‌ای در حال انجام است و مردم نگرانی بابت صدور ویزا نداشته باشند.

مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به استقرار ۱۵۰ دفتر خدمات زیارتی برای ثبت نام افزود: از مردم تقاضا می‌شود تنها به دفاتر مجازی که اسامی آنها در سایت حج و زیارت قید شده مراجعه کنند.

زینلی با تاکید بر اینکه مردم از طریق دفاتر مجاز اقدام به ثبت نام کنند، بیان کرد: مردم هیچ گونه وجهی غیر از هزینه اعلام شده، پرداخت نکنند و این میزان نیز به صورت نقدی دریافت نمی‌شود.

وی با اشاره به تغییر قیمت ثبت‌نام اربعین عنوان کرد: قیمت اعلام شده ۲۳۴ هزار و ۷۷۵ تومان است و کسانی که با نرخ قبل ثبت‌نام کردند مابه‌تفاوت آن از پس از اربعین به همان شماره کارتی که ثبت نام کردند، برگشت داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار