رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مسئولان وزارت صمت اعلام کردند که لاستیک اتوبوس های فعال در ایام اربعین تأمین می شود، از این رو با تحقق شرط تأمین لاستیک، قیمت بلیط اتوبوس ها نباید نسبت به سال گذشته تغییر کند.
کد خبر: ۶۶۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 15 October 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی کوچی در واکنش به اخبار منتشر شده درباره افزایش 50 تا 100 درصدی قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین، گفت: نشست ویژه ای روز شنبه در کمیسیون عمران مجلس با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولان مرتبط با راهپیمایی اربعین برگزار شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهم ترین دستور کار نشست مذکور، بررسی قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین بود، در این جلسه مباحث متفاوتی درباره مکانیزم قیمت گذاری بلیط اتوبوس مطرح و تمام گزارشات مورد استماع قرار گرفت.

وی گفت: در این نشست، موضع کمسیون عمران مجلس درباره قیمت گذاری اتوبوس های اربعین گفته شد، ما بر این اعتقاد هستیم که قیمت بلیط اتوبوس برای امسال در ایام اربعین نباید نسبت به سال گذشته تغییر کند، به شرطی لاستیک اتوبوس ها از سوی وزارت صمت تأمین شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در نشست روز شنبه این کمیسیون، مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرط مذکور را پذیرفته و اعلام کردند که لاستیک اتوبوس های فعال در ایام اربعین تأمین می شود، از این رو با تحقق شرط تأمین لاستیک، قیمت بلیط اتوبوس ها نباید نسبت به سال گذشته تغییر کند./

پایان پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار