معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: چهار هزار و ۸۳۸ کودک نیازمند کمتر از پنج سال، در چهار ماه نخست سال ۹۷، سبد غذایی پیشگیری از سوتغذیه کمیته امداد فارس را دریافت کردند.
کد خبر: ۶۶۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 16 October 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: محمد بدری، با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم و موثر در سلامت خانواده مسئله تغذیه است گفت: طرح کمک به رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال باهدف بهبود سلامت این افراد در میان خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به اینکه در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس برای شناسایی کودکان مبتلا به سوءتغذیه باهم همکاری می‌کنند، افزود: چهار هزار و 838 کودک نیازمند کمتر از پنج سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد فارس را دریافت کردند.

بدری با تاکید بر اینکه تهیه سبدهای حمایت غذایی با نظارت کارشناس علم تغذیه انجام می‌شود، اضافه کرد: ارزش هر سبد غذایی 920 هزار ریال است و در چهار ماه نخست سال جاری، به شکل ماهیانه و با اعتبار 17 میلیارد و 803 میلیون و 840 هزار ریال بین کودکان نیازمند مشمول طرح توزیع شده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه 78 مادر باردار و شیرده در استان هم از طرح رفع سوءتغذیه بهره مند می شوند، تاکید کرد: میزان دریافتی مادران باردار و شیرده ماهانه یک میلیون ریال در نظر گرقته شده است که در چهار ماه نخست امسال 312 میلیون ریال اعتبار برای این سبدها هزینه شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار