استاندار فارس در مراسم بدرقه کاروان موکب احمدبن موسی(ع)، بر لزوم الگو قرار دادن از سیره امام حسین (ع) تاکید کرد و گفت: ویژگی های اخلاقی امام حسین (ع) باید در زندگی، رفتار و کردار همه ما ساری و جاری شود.
کد خبر: ۶۶۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 16 October 2018

تابناک فارس به نقل از موج: اسماعیل تبادار در مراسم بدرقه کاروان موکب احمد بن موسی(ع) که به منظور خدمت رسانی به زائران در مراسم اربعین عازم مرز شلمچه شدند، بر لزوم الگو قرار دادن از سیره امام حسین (ع) تاکید کرد و گفت: ویژگی های اخلاقی امام حسین (ع) باید در زندگی، رفتار و کردار همه ما ساری و جاری شود.

مراسم بدرقه کاروان موکب احمدبن موسی(ع)

افزود: امروز در اقصا نقاط میهن اسلامی ایران شاهد حرکت عظیم مردمی به سمت کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حسینی هستیم که این راهپیمایی عظیم در جهان امروز کم نظیر است.

وی خطاب به اعضای کاروان موکب احمد بن موسی (ع) بیان کرد: شما چشمه ای ساری و جاری در مجرای اقیانوسی بزرگ هستید که کانونش کربلا و هدفش زیارت ضریح مطهر امام حسین(ع) و یاران باوفایش است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به جمله معروف "ان الحسینمصباح الهدی و سفینة النجاة" گفت: امام حسین(ع) کسی است که جایگاه هدایت را در راستای کسب رضایت الهی مهیا کرد .

تبادار افزود: مقایسه زندگی امام حسین (ع) و اولیا و پیامبران به ما نشان می دهد که سرزمین کربلا تابلویی تمام عیار است که همه جانبازی ها و عشق بازی های اولیا با خداوند را در خود جای داده است و هیچ یک از این نمونه ها با واقعه کربلا برابری نمی کند.

وی با بیان اینکه اگر صفحات تاریخی را در راستای امر به معروف و نهی از منکر و تمام وظایف و رسالت ائمه اطهار(ع) ورق بزنیم کتابچه کربلا از همه پربارتر است ، اظهار کرد: واقعه کربلا همه صفحات تاریخ را در همین یک صفحه به همگان نشان می دهد.

مراسم بدرقه کاروان موکب احمدبن موسی(ع)

استاندار فارس با اشاره به اینکه درباره بزرگواری ها و جانفشانی ها و خصایص امام حسین(ع) بسیار نوشته اند و گفته اند، تاکید کرد: این نوشته ها باید در اعمال و رفتار و کردار ما ساری و جاری شود.

تبادار افزود: وقتی امام حسین (ع) را کشتی نجات و چراغ هدایت می دانیم باید در زندگی ما رهروان آن امام بزرگ ساری و جاری شود.

ویژگی های اخلاقی امام حسین(ع) در زندگی همگان ساری و جاری شود/ راهپیمایی عظیم اربعین در جهان امروز کم نظیر است

استاندار فارس در ادامه از تمام دست اندرکاران برپایی و اعزام موکب خدمت رسانی شهرداری شیراز که با نام احمد بن موسی شاهچراغ(ع) به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز شلمچه مستقر می شوند، تقدیر کرد .

باین کاروان با 550 نیروی انسانی و 50 خودرو به مدت 25 روز در مرز شلمچه به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.

مراسم بدرقه کاروان موکب احمدبن موسی(ع)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار