ئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان داراب گفت : کاروان امداد و درمان اضطراری هلال‌احمر داراب با حضور در روستای عشایری این شهرستان، به‌صورت رایگان به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم اقدام کرد.
کد خبر: ۶۶۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 16 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: محمود حیدری اظهار داشت: کاروان امداد و درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر شهرستان داراب با حضور در روستای عشایری آب غرغر، به‌صورت رایگان به 58 نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرد.

وی افزود: این تیم شامل پزشک عمومی، پرستاران، تکنسین فوریت‌های پزشکی، تکنسین دارویی، کارشناس بهداشت، کارشناس روانشناسی و امدادگران است که در روستای محروم آب غرغر به خدمات درمانی پرداخته‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان داراب با اظهار امیدواری از استمرار طرح سلامت در طول سال بیان کرد: تیم اعزامی هلال‌احمر در قالب معاینه، توزیع دارو، تزریقات، پانسمان، مشاوره و... به‌صورت رایگان به اهالی روستاهای عشایری رسیدگی می‌کند و این برنامه در آینده نیز استمرار دارد.

حیدری با اشاره به اجرای طرح ملی دست‌های مهربان در شهرستان داراب گفت: این طرح با همکاری هلال‌احمر و هیئت ورزش‌های همگانی در مدارس شهرستان داراب اجرا می‌شود.

رئیس هلال‌احمر داراب اضافه کرد: گروه هدف شناسایی‌شده و تاکنون 50 بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی و پاک‌کن در میان دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه از ابتدای مهرماه جاری آغازشده و تا زمانی که کمک‌های مردمی در اختیار هلال‌احمر قرار می‌گیرد، ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار