مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خبرداد:
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم حدود 5 تا 6 هزار تومان کاهش داشته است، گفت: با توجه به توزیع گسترده گوشت و همچنین کاهش تقاضای مردم برای خرید، قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم حدود 54 تا 55 هزار تومان است.
کد خبر: ۶۶۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 16 October 2018

مسعود احمدی با اشاره به کاهش قیمت گوشت گرم در بازار اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار استان، گوشت قرم منجمد و گوشت قرمز گرم وارداتی به صورت وسیع در سطح استان توزیع شده است تا قیمت گوشت کاهش پیدا کند و نیاز استان تامین شود.

وی افزود: با توجه به این اقدام انجام گرفته قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم حدود 5 تا 6 هزار تومان کاهش داشته است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: پیش از این قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم در بازار استان به صورت مخلوط حدود 60 هزار تومان بود اما با توجه به توزیع گسترده گوشت و همچنین کاهش تقاضای مردم برای خرید، قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم حدود 54 تا 55 هزار تومان است.

احمدی ادامه داد: با توزیع گوشت گرم وارداتی و همچنین گوشت قرمز منجمد در بازار استان، کسری گوشت برطرف شده و این مساله زمینه را برای کاهش قیمت فراهم کرد تا اکنون شاهد کاهش قیمت گوشت در بازار باشیم.

وی عنوان کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد (گوساله) 29 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گرم وارداتی (گوسفند) حدود 38 هزار تومان است و مردم می توانند نسبت به خریداری آن ها اقدام کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: گوشت قرمز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار