رئیس اداره ورزش و جوانان فارس از رایگان شدن استفاده از اماکن ورزشی شیراز در روز ۲۶ مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 17 October 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: اردشیر حسن‌زاده در جلسه شورای ورزش شهرستان شیراز ضمن مهم دانستن برنامه‌های هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: تمام اماکن ورزشی متعلق به اداره ورزش و جوانان متشکل از استخرهای انقلاب و حجاب و سالن‌های ورزشی در روز 26 مهرماه به صورت رایگان در اختیار عموم گذاشته می‌شود.

حسن‌زاده از افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های ورزش از ساعت 17 عصر چهارشنبه 25 مهر تا شامگاه جمعه 27 مهرماه خبر داد و افزود: این نمایشگاه در باغ جنت با همکاری شهرداری شیراز و با حضور تمام هیئت‌های ورزش شهرستان شیراز برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با بیان اینکه در حوزه ورزش سال‌ها است موضوع برگزاری شواری عالی ورزش مطرح می‌شد اما به سرانجام نرسیده است، عنوان کرد: در یک سال گذشته تلاش زیادی برای برقراری و تداوم شورای عالی ورزش شهرستان شیراز انجام شده و این طرح با تغییراتی که در سطح مدیریت شهری و استانی صورت می‌گیرد بارها فراموش شده است اما اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در پی آن است این شورا را تحقق ببخشد، چرا که از تاثیرات بالای آن آگاه است.

حسن‌زاده عنوان کرد: تا زمانی که در تصمیمات حوزه ورزش پراکنده‌کاری، موازی‌کاری و دوباره‌کاری می‌شود به جایی نخواهیم رسید و موضوع یکپارچگی و سیاست واحد ورزش وقتی محقق می‌شود که مدیریت واحد ورزش بین تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها شکل بگیرد که برآیند آن نشاط اجتماعی مردم است.

وی با بیان اینکه شیراز یکی از فقیرترین کلان‌شهرهای ایران در بحث اماکن ورزشی است، گفت: از گذشته اراده‌ای بر توسعه اماکن ورزشی شیراز نبوده است اما در دو سه سال گذشته این موضوع جدی گرفته شده که امیدواریم با نیازسنجی و کارشناسی دقیق، اماکن ورزشی در شیراز ساخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار