معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز به مناسبت هفته تربیت بدنی اقدام به برپایی نمایشگاه ورزش و تفریحات سالم با هدف معرفی رشته های ورزش ملی ،ورزش های نوین ،ورزش های بومی و محل در باغ جنت نمود.
کد خبر: ۶۶۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 18 October 2018

تابناک فارس به نقل از برنا: رئیس سازمان فرهنگی باعنایت ویژه به تاثیر ورزش در جامعه گفت: این نمایشگاه در راستای آموزش و استعداد یابی ورزشی و بالابردن روحیه نشاط و سلامت در بین عموم شهروندان در خصوص ترویج ورزش های همگانی راه اندازی شده است.
دکتر گشتاسبی راد تصریح کرد:هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی رشته های مختلف ورزشی در یک مکان عمومی و قابل دسترسی وترویج و توسعه فرهنگ ورزشی در یک مکان عمومی و قابل دسترسی و ترویج و توسعه فرهنگ تندرستی می باشد.

برپایی سومین نمایشگاه ورزش و تفریحات سالم در شیراز
وی در ادامه افزود :لزوم اهمیت ورزش در زندگی روزانه و توسعه و رزش قهرمانی ،حمایت از هیات های ورزشی همکار و مشارکت بامتولیان و بخش عمومی علاقمند به ورزش از دستاوردهای این نمایشگاه می باشد.
این نمایشگاه به مدت سه روز از تاریخ25 تا 27 مهرماه در باغ جنت با حضور گسترده هیات های ورزشی شهر شیراز در 52 رشته ورزشی همراه با معرفی تجهیزات و وسایل رشته های مختلف ورزشی به نمایش گذاشته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار