ورودی های فضای سبز و محوطه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس بسته شد.
کد خبر: ۶۶۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 18 October 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: از روز گذشته با بستن درهای ورودی این مرکز که دارای محوطه و فضای سبز است، گردشگران و مراجعان به سینما فرهنگ و نگارخانه تار و پود باید از اتاقک نگهبانی پس از هماهنگی وارد شوند.

در پی این اتفاق، خبرنگار مهر به مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس مراجعه کرد و بر اساس مشاهدات افزون بر بسته شدن درهای ورودی، گلدان هایی برای پوشاندن این ورودی جایگذاری شده است و یک منبع آگاه به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه فضای باز این مجموعه برای همگان قابل دسترس بود، مدتی است که متاسفانه برخی با استفاده از این فضا دست به سوء استفاده زده و جهت استعمال مواد مخدر و مزاحمت برای مراجعان به این محوطه می آمدند، بنابر این جهت جلوگیری از این موضوع و عدم مزاحمت برای بازدیدکنندگان نگارخانه، تماشاگران و مخاطبان مرکز اسناد و کتابخانه ملی درهای ورودی مجددا مسدود شد تا افراد پس از شناسایی بتوانند وارد شوند.

 ÙˆØ±ÙˆØ¯ÛŒ های عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس بسته شد

این درحالیست که مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس افزون بر موزه، به دلیل وجود سینما فرهنگ و نگارخانه تار و پود مخاطبانی غیر از پژوهشگران، دانشجویان و اهالی کتاب دارد که از این پس با نشان دادن بلیت سینما و کارت عضویت کتابخانه می توانند به این مکان مراجعه کنند.

به گفته این فرد، هنوز ساز و کاری برای بازدید از نگارخانه تار و پود برقرار نشده است و علاقه مندان می توانند همچنان برای بازدید از نمایشگاه جاری در نگارخانه به آسانی وارد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس در محدوده تاریخی، فرهنگی حافظیه قرار دارد و یکی از جاذبه های گردشگری شیراز به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار