نماینده مردم فیروز آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه اقتصادی خبرگزاری تهران پرس در خصوص مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: مجلس خود آمار دقیقی از میزان قاچاق کالا ندارد و این آمار در اختیار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
کد خبر: ۶۶۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 18 October 2018

تابناک فارس به نقل از تهران پرس: کوروش کرمپور نماینده مردم فیروز آباد در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا عنوان کرد: مجلس خود آمار دقیقی از میزان قاچاق کالا ندارد و این آمار در اختیار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است. من معتقدم همانطور که می توان جلوی تروریسم را گرفت، جلوی قاچاق را نیز می توان گرفت.

نماینده مردم فیروز آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص قاچاق کالا به داخل و خارج از کشور خاطر نشان کرد: امروز ما هم در قاچاق کالا به داخل کشور و هم قاچاق کالا به خارج از کشور مشکل داریم. مبارزه با قاچاق کار یک سازمان نیست، همه نهادها و سازمان ها باید پای کار بیایند مانند دفاع مقدس. باید بسیجی وار وارد میدان شویم و مخلصانه کار کنیم که لازمه آن این است که نگاه ها عوض شوند.
کرمپور در پایان پیرامون آمار دقیق قاچاق کالا در کشور تصریح کرد: در ادامه مجلس پیگیر است که به آمار دقیق قاچاق کالا دسترسی پیدا کند زیرا ما آماری که اکنون اعلام می شود را دقیق نمی دانیم و همچنین هر نهاد یا سازمانی نباید برای خود آمار اعلام کند. آمار باید از سوی یک نهاد مشخص به صورت دقیق اعلام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار