موکب احمدبن موسی(ع) واقع در کربلای معلی از ۲۸ مهرماه جاری میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 19 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:مسعود راستی، مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) به عنوان بزرگترین موکب استان فارس امروز، ۲۷ مهرماه گفت: هم اکنون تمامی خادمان موکب احمدبن موسی(ع) در کمیته‌های مختلف اعم از تأسیسات، پشتیبانی، درمان، فرهنگی، اسکان، امنیت، مخابرات، خواهران، اطلاع‌رسانی و غیره در کربلای معلی مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه تمام اقدامات لازم جهت پذیرایی مناسب و با کیفیت از زائران اربعین حسینی با قوت تمام در حال انجام است، افزود: به یاری خدا این موکب از ۲۸ مهرماه جاری پذیرای زائران اربعین حسینی در کربلای معلی خواهد بود و تا آن روز تمام تلاش خود را خواهیم کرد که همه امکانات جهت رفاه حال زائران فراهم شود.
راستی با اشاره به ظرفیت این موکب جهت اسکان زائران گفت: موکب احمدبن موسی(ع) گنجایش پذیرایی هر شب ۱۰ هزار زائر اربعین حسینی را دارد اما در عین حال تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم پاسخگوی همه مراجعان خود باشیم.
مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه این موکب پذیرای هم زائران ایرانی و هم غیر ایرانی است، گفت: علی رغم اینکه امسال مشکلات اقتصادی و گرانی در کشورمان وجود داشت اما ما همه تلاش خود را انجام دادیم تا نه تنها از کیفیت و کمیت خدمات رفاهی ما به زائران کاسته نشود بلکه این خدمات افزایش هم داشته باشند.
وی در پایان با تصریح دفتر موکب احمدبن موسی(ع) طی این ایام در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) فعال است، گفت: عاشقان خاندان عصمت و طهارت می توانند جهت پرداخت نذورات خود برای کمک به خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) به این دفتر مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار