خرسند حضور بانوان در ورزشگاه را بحث انحرافی عنوان کرد و گفت: شاهدیم این روزها بحث انحرافی حضور بانوان در ورزشگاه را مطرح می‌کنند که سوال می‌کنم با توجه به آب و تاب برخی رسانه‌ها و افراد، ایا مشکل امروز کشور ما حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها آن هم ورزش فوتبال است؟
کد خبر: ۶۶۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 20 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به نمایش با شکوه اربعین که هر ساله برگزار می‌شود اظهارداشت: همه در این عظمتی که امسال هم خلق می‌شود با حضور یا کمک و نظرخود مشارکت داشته باشید.

وی با بیان اینکه 2 موکب توسط مردم کازرون در مرز شلمچه و شهر کربلا برای پذیرایی از زائرین آماده شده است، افزود: انتظار می‌رود مردم و نهادها در این زمینه کمک و همکاری کنند.

خرسند با اشاره به هفته تربیت بدنی گفت: همه باید ورزش را یک تکلیف دانسته و دستگاه‌های متولی هم زمینه ورزش همگانی و قهرمانی را بیشتر فراهم کنند.

امام جمعه کازرون زمینه و ظرفیت موفقیت بیشتر در بعضی ورزش‌های شهرستان را مناسب دانست و افزود: هندبال کازرون امروز یکی از تیم‌های مطرح کشور بوده و مسوولان کمک به رشد بیشتر در این رشته ورزشی و دیگر رشته‌ها را وظیفه خود بدانند.

خرسند حضور بانوان در ورزشگاه را بحث انحرافی عنوان کرد و گفت: شاهدیم این روزها بحث انحرافی حضور بانوان در ورزشگاه را مطرح می‌کنند که سوال می‌کنم با توجه به آب و تاب برخی رسانه‌ها و افراد، ایا مشکل امروز کشور ما حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها آن هم ورزش فوتبال است؟

وی با بیان اینکه آیا امروز مانعی برای ورزش خانم‌ها وجود داشته و فضای عمومی استادیوم‌های ما زیبنده حضور خانم‌ها است، گفت: شما زمینه‌سازی و سالم سازی را انجام دهید بعد این ادعا را بکنید.

امام جمعه کازرون ادامه داد: بعضی وقت‌ها انسان تصور می‌کند شاید برخی علاقه دارند برای سرگرم کردن مردم و فراموشی دغدغه اصلی و مشکلات، این بحث انحرافی را مطرح می‌کنند.

خرسند با بیان اینکه برخی می‌گویند انقلاب برای کازرون چکار کرد و چه سودی داشت افزود: بارها گفتم که در کازرون یک مرکز اموزش عالی نبود اما امروز چندین دانشگاه و چندهزار دانشجو در این شهر درس می‌خوانند و این‌ها از برکات انقلاب و اسلام است.

وی با گلایه از کندی روند پروژه‌های کازرون گفت: ما شرایط کشور و وضعیت بازار و اینکه خیلی پیمانکاران کار را به خوبی پیش نمی‌برند درک می‌کنیم اما رکودی که در پروژه‌های کازرون است از قبل از این گرانی و بی‌ثباتی اقتصاد بود که پیش از آن نیز یا تعطیل بودند یا پیشرفت کندی داشتند.

خرسند با اشاره به نیمه تمام بودن تصفیه‌خانه، کتابخانه و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کازرون، افزود: تکمیل سد نرگسی می‌تواند تحولی در کشاورزی شهرستان به‌ویژه بخش محروم جره و بالاده ایجاد کند.

امام جمعه کازرون گفت: دو تونل محرم و دیکانک از خواسته مهم مردم است که تونل محرم عملا خوابیده و پیمانکار مطالباتی دارد، البته شنیدیم که مبلغ یک‌ونیم میلیارد قرار شده به پیمانکار پرداخت کنند.

خرسند ادامه داد: این مبالغ کار خوبی‌ است اما این تونل با این مبالغ کارش پیش نمی‌رود و دیروز هم تلفتی با معاون وزیر راه صحبت کردم که این پروژه برای مردم کازرون حساس است.

وی با بیان اینکه تونل دیکانک در مرحله مطالعه است اظهارداشت: امیدواریم درروند آن سرعت داده شده و وارد مرحله اجرا شود.

امام جمعه کازرون گفت: این‌ها پروژه‌های عمرانی شهرستان است که یا تعطیل بوه یا کند پیش می روند و استاندار تا وقتی تشریف دارند، توقع هست با یک جدیت بیشتری کار دنبال شود.

خرسند با بیان اینکه وزرای راه، نیرو و بهداشت پروژه‌های کازرون را از نزدیک دیده‌اند افزود: امیدواریم گشایشی در این پروژه‌ها شده و مردم هم به خدمات دولت امیدوارتر شوند.

وی ادامه داد: قطعا ما هم ببینیم پروژه‌ای خوب کار می‌شود وظیفه اطلاع رسانی و قدردانی داریم، وقتی هم می‌بینیم که راکد است، از باب مطالبه مردم وظیفه تذکر داریم.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه فرماندار کازرون و استاندار هم تلاش خوبی دارند اظهارداشت: منابع شهرستان و استان محدود بوده و باید از مرکز به این پروژه‌ها توجه ویژه‌ای شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار