مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس از توزیع بدون وقفه روزانه ۱۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 20 October 2018

اتابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:میر بنی کریمی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس از تامین و توزیع بیش از ۲ میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان خبر داد و گفت: این مهم با همکاری و تلاش همکاران رانندگان نفتکش شرکت‌های حمل و نقل و مجازی عرضه تحقق یافته و روند سوخت رسانی به نحوه مطلوب و روان در حال انجام است.

وی افزود: در این ۶ ماه فرآورده بنزین یک میلیارد و یکصد میلیون لیتر بوده است و در استان فارس به طور میانگین روزانه ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین توزیع و مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۰ درصد رشد را نشان میدهد.

بنی کریمی همچنین میزان مصرف بنزین در کلان شهر شیراز را حدود ۳ میلیون لیتر در روز به عنوان کرد و ادامه داد: افزایش سفر‌های استانی و تقاضای بیش از حد مورد نیاز خودرو‌ها در ماه‌های گذشته و خصوصا فصل تابستان از جمله عامل افزایش مصرف این فرآورده است.

مدیر منطقه فارس با بیان این موضوع که روند سوخت رسانی در استان بدون هیچگونه مشکل و وقفه در حال انجام است، اظهار داشت، در حال حاضر ۲۷۲ با عرضه و ۱۴۳ با جایگاه cng در استان مشغول به خدمات رسانی هستند و توسط بازرسان و کارشناسان شرکت به طور مداوم و دوره مورد کنترل و نظارت قرار می‌گیرند.

به گفته بنی کریمی، ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی به پرواز‌های داخلی و خارجی تحویل داده شده که تغییر چندانی نسبت به سال قبل نداشته است.

وی همچنین میانگین مصرف روزانه فرآورده‌های نفتی نفت سفید و نفت کوره را به ترتیب ۲۳ و ۹۵ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: بهره‌مندی و استفاده خانوار‌ها و صنایع از گاز طبیعی منجر به کاهش مصرف این فرآورده‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال شده است.

بنی کریمی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۹۶ درصد از جایگاه‌های cng منطقه فعال بوده و به طور متوسط روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی به بیش از یکصد و بیست هزار خودرو در استان سوخت رسانی می‌شود که با احتساب این میزان در مجموع نیمه سال جاری حدود ۲۵۰ میلیون لیتر بنزین صرفه‌جویی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار