روز دوم از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال روز دوشنبه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 21 October 2018


تابناک فارس به نقل از فارس:رقابت‌های روز دوم از هفته نهم لیگ یک در روز دوشنبه برگزار می‌شود. تیم مس کرمان که در رده دوم جدول لیگ است میهمان تیم کارون اروند خرمشهر است. کارون که در رده هشتم جدول قرار دارد برای کم کردن فاصله‌اش با جمع مدعیان به دنبال سه امتیاز بازی است و مس کرمان هم می‌خواهد همچنان در کورس صدرنشینان جدول باقی بماند. اکبر میثاقیان هدایت کارون را برعهده دارد و نادر دست نشان هم سرمربی مس است. نبرد تاکتیکی این دو مربی کهنه‌کار و با تجربه فوتبال دیدنی خواهد بود.

استقلال جنوب تهران (پرسپولیس پاکدشت) هم میزبان تیم شهرداری تبریز است. شاگردان فرهاد کاظمی در رده نهم جدول قرار دارند و تیم تبریزی هم روی پله دهم ایستاده است. تیم فرهاد کاظمی می‌خواهد یکی از مدعیان باشد، اما اکنون فاصله نسبتا زیادی با صدر جدول پیدا کرده است. شهرداری تبریز هم برای اینکه از رده دهم پایین‌تر نرودبرای برد تلاش می‌کند.

ملوان هم که روز‌های پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند و آخرین تیم جدول لیگ یک است باید بدون سرمربی به مصاف تیم فجرسپاسی برود. این بهترین فرصت برای تیم مجید صالح است که به یک برد برسد، زیرا ملوان در این هفته نه خوب تمرین کرده و نه سرمربی و مالک دارد! ملوان در این شرایط سخت میزبان تیم رده دوازدهم جدول است.

نود ارومیه که هفته گذشته مقابل پرسپولیس در جام حذفی یک بازنده سربلند بود و اکنون باید در لیگ یک به مصاف شهرداری ماهشهر برود. خستگی بزرگترین دغدغه تیم ارومیه‌ای است و داود مهابادی هم به دنبال پیروزی در مسابقه با نود است.

برنامه مسابقات هفته نهم لیگ یک:

یکشنبه ‏‏۲۹ مهر ۹۷‏

مس رفسنجان- اکسین البرز- ساعت ۱۵:۱۵ – ورزشگاه شهداء رفسنجان

قشقایی شیراز- گل گهر سیرجان- ساعت ۱۵:۱۵ – ورزشگاه پارس شیراز فارس

خونه به خونه مازندران- شاهین شهرداری ‏بوشهر- ساعت ۱۵:۱۵ – ورزشگاه شهداء سیمرغ

دوشنبه ۳۰ مهر ۹۷‏

نود ارومیه- شهرداری ماهشهر- ساعت ۱۵– ورزشگاه تختی ارومیه

‏ملوان بندر انزلی- فجرسپاسی شیراز- ساعت ۱۵:۱۵ – ورزشگاه تختی انزلی

‏استقلال جنوب تهران -شهرداری تبریز- ساعت ۱۵:۱۵ – ورزشگاه پاس قوامین تهران

‏کارون اروند خرمشهر- مس کرمان - ساعت ۱۸:۱۰ – ورزشگاه نفت و گاز ‏اروندان خرمشهر

برچسب ها: لیگ یک ، فوتبال ، فجر ، ملوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار