تیم فجر شهید سپاسی در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال به مصاف تیم ملوان بندر انزلی می‌رود.
کد خبر: ۶۷۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 22 October 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: در چارچوب هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فجر شهید سپاسی در دیداری خارج از خانه ساعت 15 امروز به مصاف تیم ملوان بندرانزلی می‌رود.

تیم ملوان بندرانزلی در ابتدای فصل با حکم فیفا و دریافت 6 امتیاز منفی روبه‌رو شد و همین موضوع نیز کار این تیم را با مشکل روبه‌رو کرد و تا پایان هفته هشتم با وجود 2 برد و 3 تساوی تنها 3 امتیاز در سبد امتیازات خود دارد و در حال حاضر در قعر جدول رقابت‌ها قرار دارد. این تیم برای فرار از کابوس قعر جدول به دنبال کسب این 3 امتیاز خانگی است.

تیم فجر شهید سپاسی نیز با کسب یک برد، 2 تساوی و 3 باخت با 5 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد، این تیم بعد از چند هفته تعطیلی و استراحت امروز مقابل رقیب قدیمی خود به میدان می‌رود.

در حال حاضر تیم‌های گل‌گهر سیرجان با 17 امتیاز، مس کرمان با 16 امتیاز، شاهین شهرداری بوشهر با 14 امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده فارس در این رقابت‌ها نیز با 3 برد، 3 مساوی و 2 باخت و کسب 12 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

در دیگر دیدارهای امروز تیم نود ارومیه به مصاف شهرداری ماهشهر، پرسپولیس پاکدشت به مصاف شهرداری تبریز و کارون اروند خرمشهر به مصاف مس کرمان می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار