فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از 2 انبار در شهرستان های شیراز و مرودشت، مقادیری کالای قاچاق احتکار شده به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۶۷۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی،به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی استان فارس پس از مطلع شدن از احتکار لوازم یدکی خودرو در یک انبار، با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این مکان 65هزار و 960 عدد انواع لوازم یدکی خودرو که احتکار شده بود، کشف شد.
وی بیان کرد: در ارتباط با کالاهای مکشوفه یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
به گفته گودرزی، برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده 15میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی شهرستان مرودشت از نگهداری مقادیر قابل توجهی وسایل حفاری قاچاق مربوط به پتروشیمی و شرکت نفت در یکی از انبارهای متروکه در یکی از روستاهای شهرستان مرودشت مطلع و ضمن هماهنگی قضایی به محل یاد شده اعزام شدند.
گودرزی بیان کرد: در بازرسی از این انبار، 12 هزار و 512 قطعه وسایل و ابزار مربوط به حفاری شرکت نفت که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده بود، کشف و در پیوند با آن یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.
او افزود: ارزش این کالاهای احتکار شده قاچاق نیز 15 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی گفت: طرح نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا در این استان همچنان استمرار دارد و پلیس با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند، برخورد قاطع می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار