ماموران انتظامی استان فارس، 140 کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در این استان کشف کردند.
کد خبر: ۶۷۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس پس از مطلع شدن از اینکه شخصی به هویت معلوم مقداری مواد مخدر در منزل خود در یکی از محله های شیراز دپو کرده است با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ عبدالله خسروی افزود: در بازرسی از منزل فرد یاد شده، 53 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.
بنا به گزارش دیگری از این معاونت، فرمانده انتظامی شهرستان لارستان نیز اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه پژو 405 شک و اقدام به توقیف آن کردند.
سرهنگ داوود امجدی بیان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده این وسیله نقلیه با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه با به جا گذاشتن خودرو، متواری و در بازرسی از آن 39 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.
او گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان لامرد بیان شده است: در اجرای طرح تشدید اقدامات مبارزه ای با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و تعامل بین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و استان بوشهر، ماموران از تردد یک دستگاه پژو 405 حامل مواد مخدر مطلع شدند.
سرهنگ علیرضا نوشاد افزود: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر در بخش اشکنان شهرستان لامرد شناسایی و متوقف شد و در بازرسی از آن، 30 کیلوگرم حشیش که در زیر کاپوت این وسیله نقلیه جاسازی شده بود، کشف و یک نفر متهم در این زمینه دستگیر شد.
شهرستان لامرد در 464 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
سرهنگ سید خالد یوسفی، فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز هم اعلام کرد: ماموران انتظامی ایستگاه قطرویه این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از یک دستگاه پژو 405 مقدار 17 کیلو و 200 گرم تریاک که در باک بنرین این خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده آن دستگیر شد.
شهرستان نی ریز در 192کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها: مواد مخدر ، فارس ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار