استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۰ درصد به تخت های بیمارستانی مشهد در دولت فعلی اضافه شده است.
کد خبر: ۶۷۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 23 October 2018

به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان صبح سه شنبه  در مراسم بهره برداری از بیمارستان ۳۸ تختخوابی باخرز اظهار کرد:  طبق آمار موجود در خراسان رضوی معادل  ۴۰ درصد تخت های بیمارستانی که قبل و بعد از انقلاب در استان ایجاد شده بود ، در دولت تدبیر و امید به ظرفیت تخت های بیمارستانی استان افزوده شده و این روند همچنان هم با پروژه های درمانی و بیمارستانی در دست اجرا تداوم دارد.

وی افزود:یکی از کارنامه های موفق دولت تدبیر و امید مربوط به حوزه سلامت است که از همان ابتدا از بزرگترین محورهای فعالیت دولت دکتر روحانی ارائه و ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی بود و توانست به نسبت گذشته خدمتی ارزشمند و کاری درخشان را ارائه کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد :بیمارستان خاتم الانبیا (ص) باخرز نمونه ای کوچک از این اقدامات است و به زودی بخش های بستری و آزمایشگاهی آن هم تکمیل شده و خدمات شایسته مردم را ارائه کند.

وی گفت:ساخت این مراکز عام المنفعه چون بیمارستان و مدرسه  بخشی از کارهای خیر ماندگار و باقیات و صالحاتی است که خیر کثیر را در پی دارد و در این شرایط باید با استفاده از تمام ظرفیت های استان و کشور و اتکا به توان خود مسیر پیشرفت و توسعه و استقلال را طی کنیم.

رشیدیان تاکید کرد:علی رغم فشارها و تحریم ها و توطئه های دشمنان علیه این ملت  و کشور ، مردم ما ثابت کرده اند که با خداباوری، خودباوری ، اتحاد و انسجام مسیر توسعه و پیشرفت و تعالی را با قوت طی می کنند.

وی افزود:انسجام و اتحاد رمز موفقیت ماست این حرکت عظیم نماد وحدت بزرگ برای همه مسلمانان است چنانکه گروه های مختلف شیعه و سنی از شهرها و استان های مختلف ما و نیز کشورهای منطقه در این مراسم حضور پیدا می کنند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:اتحاد و همدلی که انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای و هدایت های بنیانگذار کبیر انقلاب و در ادامه مقام معظم رهبری شکل گرفته روز بروز در بین مسلمانان گسترده تر می شود و نتیجه آن حاکمیت آرامش و امنیت ، انسجام و پیشرفت و توسعه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار