برادران گرایی برای کسب افتخاری دیگر، راهی مجارستان شدند.
کد خبر: ۶۷۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: موسایی رییس هیات کشتی استان فارس گفت: تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در پیکار‌های جهانی، بامداد امروز با ۱۰ ورزشکار، راهی شهر بوداپست کشور مجارستان شد.

وی بیان کرد: در ترکیب تیم اعزامی محمد رضا گرایی در وزن ۶۷ کیلو و محمد علی گرایی در وزن ۷۲ کیلوگرم از استان فارس حضور دارند و محمد علی چمیانی مربی خوشنام شیرازی، علی اشکانی سرمربی تیم ملی را در هدایت فرنگی کاران همراهی می‌کند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روز‌های سوم تا ششم آبان ماه برگزار می‌شود که مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم در روز پنج شنبه سوم آبان ماه آغاز و رقابت‌های وزن‌های ۶۰، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم در روز جمعه چهارم آبان ماه و مسابقات اوزان ۷۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم هم در روز شنبه پنجم آبان ماه برگزار می‌شود.

طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات هر وزن در ۲ روز برگزار خواهد شد که رقابت‌های مقدماتی تا مشخص شدن فینالیست‌ها در روز نخست و پیکار‌های شانس مجدد، رده بندی و فینال در روز دوم انجام می‌شود.

در ترکیب تیم ایران محمدرضا گرایی فرنگی کار شیرازی در وزن ۶۷ کیلوگرم با ۲۲ سال سن جوانترین عضو تیم اعزامی ایران بشمار می‌رود.

گفتنی است محمد علی گرایی و محمد رضا گرایی در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به ترتیب، موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند و حال شانس خود را برای بدست آوردن نشان جهانی می‌آزمایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار