سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان:
سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تلاش جهت توسعه توریسم‌درمانی در آبادان و خرمشهر، گفت: با معرفی امکانات درمانی منطقه و بهره‌گیری از پزشکان خوزستان یک قطب گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 23 October 2018

دکتر شکرالله سلمان‌زاده اظهار کرد: اولویت اصلی ما ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با بالاترین کیفیت به مردم منطقه و رفع مشکلات است.

وی تصریح کرد: همکاری با اداراتی از جمله دامپزشکی و شهرداری که در بحث سلامت موثر هستند، پیگیری می شوند تا شاخص‌های بهداشتی و درمانی ارتقاء یابند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر لزوم ارتقاء جایگاه علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان، گفت: تلاش می‌شود دانشکده آبادان به دانشگاه تبدیل و به عنوان یک قطب در منطقه مطرح شود. همچنین راه‌اندازی پردیس بین‌المللی دانشکده در برنامه است که با توسعه فضای آموزشی و پژوهش به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

سلمان‌زاده گفت: یکی دیگر از اولویت‌ها بحث توسعه توریسم‌درمانی است که یک تیم زبده مامور خواهند شد تا با معرفی امکانات درمانی به منطقه خاورمیانه و بهره‌گیری از پزشکان خوزستان، یک قطب گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به کشورهای هدف جهت جذب توریسم‌درمانی ادامه داد: در حال حاضر تنها کشور عراق در دسترس است اما هدف این است که دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان یک قطب علمی، درمانی و دانشگاهی معتبر در منطقه خاورمیانه مطرح باشد تا از همه کشورها جهت درمان به آبادان و خرمشهر بیایند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: علاوه بر معرفی امکانات درمانی آبادان و خرمشهر به توریست‌ها باید سازمان‌های دیگر نیز امکانات تفریحی و اقامتی را جهت ماندگاری این توریست‌ها فراهم کنند.

وی بیان کرد: یکی از مقوله‌های مهم وزارت بهداشت اجتماعی شدن سلامت است که سعی می کنیم با ارتباط موثر با سازمان‌های مردم‌نهاد و نهادهای اجتماعی این مقوله نهادینه شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار