محمدعلی گرایی از کسب مدال در پیکار‌های جهانی بازماند.محمدرضا گرایی، دیگر کشتی گیر دیار پارس امروز به روی تشک می رود.
کد خبر: ۶۷۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 26 October 2018

در وزن ۷۲ کیلوگرم پیکار‌های جهانی محمدعلی گرایی کشتی گیر شیرازی در دیدار نخست دائه کیون پارک از کره جنوبی را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل مورات داگ از ترکیه به پیروزی رسید.

 

گرایی در دور سوم و در مرحله یک چهام نهایی مقابل رسول چونایف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد و با توجه به شکست چونایف مقابل فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان، از دور رقابت‌ها کنار رفت دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

محمدرضا گرایی دیگر کشتی گیر فارس در وزن ۶۷ کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم از ساعت ۱۲ روز جمعه چهارم آبان ماه به مصاف مصطفی محمد از مصر می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان امانتور اسماعیل اف دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی از قرقیزستان و شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان رقابت می‌کند.

 

موسایی ادامه داد: در این وزن ۳۳ نفر حضور دارند که در گروه محمد رضا گرایی از ایران، اسماعیل بوررو مولینا قهرمان المپیک و جهان از کوبا، ریو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبی و آرتم سورکوف دارنده مدال برنز جهان و طلای اروپا از روسیه حضور دارند.

 

پیکار‌های جهانی کشتی فرنگی به میزبانی شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
فارسی؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار