نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجددا استیضاح وزیر آموزش و پرورش به جریان افتاده است، گفت: این موضوع جدی تر از استیضاح شهریورماه است.
کد خبر: ۶۷۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 31 October 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: «بهرام پارسایی» با اشاره به اسیتضاح وزیر آموزش وپرورش گفت: تعدادی از نمایندگان در حال جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستند. این تیم استیضاح کننده با تیم استیضاح کننده قبلی کاملا متفاوت هستند یعنی نمایندگانی غیر از استیضاح کنندگان قبلی وزیر که در شهریورماه استیضاح را مطرح کرده بودند این موضوع را مطرح کردند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استیضاح فعلی وزیر آموزش و پرورش جدی تر از استیضاحی است که در شهریورماه مطرح شده است و علاوه بر مواردی که در استیضاح قبلی مطرح بوده موارد جدیدتری که طی یکی دو ماه گذشته در مدارس و مجموعه آموزش و پرورش اتفاق افتاده نیز به موارد استیضاح اضافه شده است.

 

وی با بیان اینکه از امضاکنندگان این استیضاح است، گفت: برخی از افراد در شرایط فعلی تمایلشان به سمت تغییر تیم اقتصادی دولت است و آن را مورد نقد قرار می دهند، ما معتقدیم نباید به دلیل مشکلات اقتصادی مهمترین مسئله کشور که شاید از مسایل اقتصادی نیز مهمتر است به فراموشی سپرده شود.

 

این عضو فراکسیون امید تصریح کرد: نباید از مجموعه ای غافل شویم که اگر کارشان را در طی چند دهه گذشته به درستی انجام می دادند به شرایط اقتصادی فعلی نمی خوردیم و قطعا وزارت آموزش و پرورش مجموعه ای است که می تواند وضعیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را رقم بزند و غافل بودن از آن یعنی غافل بودن از تمامی مسایل در کشور.

 

پارسایی تصریح کرد: اینکه ما مسایل آموزش و پرورش به فراموشی بسپاریم و با حساسیت آنها را دنبال نکنیم تبعات سنگینی هم در حال حاضر و هم در آینده برای کشور دارد از این رو ما معتقدیم باید با دقت و نظارت کافی فعالیت ها و مسایل مربوط به این وزارتخانه را دنبال و پیگیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار