پس ازناکامی مجید صالح سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز و کنار رفتن وی از این تیم، فجری ها در هفته نهم فوتبال دسته یک با شوک تغییر سرمربی به مصاف تیم 90 ارومیه می روند.
کد خبر: ۶۷۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 02 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: اینکه برای تیمی که می خواهد براساس برنامه سه ساله به لیگ برتر صعود کند، در انتخاب سرمربی سابق تیم عجله صورت گرفته، شکی نیست، اما باید دید این شوک که از اساس انتخاب اشتباه بوده است، جواب می دهد و یا نه؟
مجید صالح یکی ازمربیان علم گرا و جوان فوتبال کشور است که سابقه دستیاری در تیم های استقلال تهران و سایپا را دارد اما این نخستین تجربه مربیگری او به عنوان نفر اول بود که نتوانست نتیجه بگیرد و توافقی با فجر خداحافظی کرد و اسماعیل زارع مربی تیم، جانشین صالح شد.
فجری ها که برنامه سه ساله را برای صعود به لیگ برتر درنظر گرفته اند و حدود 6 سال است برای رسیدن به این هدف دست وپنجه نرم می کنند، به نظر نمی رسد با این تغییر و تحول ها و نداشتن بودجه مناسب که چندین سال است در حاشیه این باشگاه وجود دارد، تیم در پایان برنامه به لیگ برتر صعود کند.
هم اینک زرد پوشان شیرازی که روزگاری نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا بودند پس از انجام هشت بازی با هفت امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته اند و یک سوم از 24 امتیاز ممکن کسب کرده اند که کارنامه خوبی برای این تیم پُر سابقه نیست، مگر اینکه در نیم فصل با بازیکنانی به مراتب بهتر، تقویت شود.
شاگردان اسماعیل زارع سرمربی تیم فجر در صورت پیروزی در این دیدار از سوی اداره کل ورزش و جوانان فارس پاداش دریافت خواهند کرد اگرچه این اداره کل تاکنون کمک های زیادی به تیم های فجر و قشقایی کرده است .
باید منتظر ماند و دید شوک حاصل از تغییر سرمربی تیم نتیجه خواهد داد و یا اینکه همچنان فجریها امتیاز از دست می دهند اگر چه بازی سختی هم با 90 ارومیه دارند چرا که این تیم هم با هفت امتیاز در همسایگی تیم میزبان قراردارد و تهدید جدی برای این تیم محسوب می شود.
تیم میهمان در رقابت های برگزار شده، تیمی سخت کوش نشان داده است اگر چه مانند حریفش نتوانسته خود را در جدول بالا بکشد .
تیم های فجر، 90 ارومیه و مس رفسنجان هفت امتیازی هستند و از سوی شهرداری ماهشهر که 6 امتیازی است به شدت تهدید می شوند و در پایان هفته نهم می توان شاهد تغییر در پایین جدول بود.
خط دفاع تیم 90 ارومیه با 17 گل خورده به عنوان ضعف بزرگ این تیم محسوب می شود که وجود چنین ضعف آشکاری می تواند فرصت مناسبی برای بازیکنان تیم میزبان باشد تا نهایت استفاده را ببرند اگرچه خط حمله فجریها هم با سه گل زده بدترین خط حمله را دارند ، تیم میهمان هم همین تعداد گل به ثمر رسانده است.
آمار نشان می دهد که نتایج گرفته شده این 2 تیم طی بازی های گذشته متعادل بوده است و هیچ کدام برتری نسبت به یگدیگر نداشته اند و در این بازی هر کدام پیروز میدان باشند از یکدیگر جدا و تا حدودی در جدول خود را بالا می کشند.
دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و 90 ارومیه در هفته نهم رقابت های فوتبال دسته یک ساعت 15 شنبه 12 آبان در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود.
هم اینک در جدول رده بندی تیم گل گهر سیرجان با 20 امتیاز در صدرجدول قرار دارد و تیم های مس کرمان و شاهین بوشهر هم با 19 و 17 امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.
همچین در هفته نهم تیم قشقایی شیراز که سرمربی و مدیر عامل ندارد و با 15 امتیاز در رده ششم جدول است، سیزدهم آبان در شیراز میزبان تیم آلومینیوم اراک است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و در پایان تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را خواهند گرفت و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار