در بخشی از بیانیه جامعه روحانیت شیراز درباره روز ملی مبارزه با استكبار جهانی آمده است:‌ «۱۳ آبان امسال معنا و مفهوم تازه‌ای به خود گرفته است جمعیت عظیم و پرشور دانش‌آموزی و دانشجویی در حالی برای بزرگداشت این روز تاریخی آماده می‌شوند که جبهه سلطه چهره عریان ضدیت خویش با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت عنوان تحریم به نمایش گذاشته است».
کد خبر: ۶۷۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 03 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:جامعه روحانیت شیراز با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف ملت خداجو و ولایتمدار استان فارس جهت حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت كرده است.
در این بیانیه آمده است:‌ «یوم‌الله ۱۳ آبان منشأ تحولاتی در روند تاریخی کشور است و یادآور ایمان و اراده دانش آموزان و دانشجویانی است که برای دفاع از استقلال و آزادی کشور در برابر استبداد و استکبار جهانی قد علم کرده و تا پای جان و نثار خون خویش برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و ولایی ایستادگی کردند.
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در ۱۳ آبان ۵۸ پایه های پوشالی قدرت شیطانی دشمنان را در هم شکست و شکوه و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان داد و به فرموده مقام معظم رهبری، این اقدام نماد شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی در مقابل هیمنه امریکاست زیرا با تسخیر لانه جاسوسی قدرت آمریکا را که در آن زمان بسیار پرهیمنه بود، متزلزل کرد و آمریکا را به زانو در آورد و غرور امپریالیسم جهانی شکسته شد و شعار مرگ بر آمریکا نه تنها امروز از حلقوم ایرانی‌ها فریاد زده میشود بلکه این صدا امروز در اکثر کشورهای دنیا به گوش می‌رسد.
۱۳ آبان امسال معنا و مفهوم تازه‌ای به خود گرفته است جمعیت عظیم و پرشور دانش آموزی و دانشجویی در حالی برای بزرگداشت این روز تاریخی آماده می‌شوند که جبهه سلطه چهره عریان ضدیت خویش با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت عنوان تحریم به نمایش گذاشته است.
این بار هم دشمنان سناریوی ۴۰ ساله تحریم را پایه حرکت خصمانه خود قرار داده‌اند و روزی نیست که به تهدید نظام اسلامی و تخطئه نهادهای انقلابی نپردازند و این نشان می دهد سیاست کلان آمریکا با اراده مردم ایران مقابله می کند ولی بحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود همه این شرایط به بازیگری تعیین کننده در معادلات سیاسی منطقه تبدیل شده است.
ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران همچون همیشه با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر دولت‌های استکباری به تصویر خواهند کشید و مراسم امسال باشکوه تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
در این روز حسینیان خواهند آمد و اعلام می‌کنند که همچنان حسینی، کربلایی و عاشورایی هستند و همه با هم یک صدا شعار هیهات منا الذله را سر خواهند داد».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار