فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۶ تن و ۶۸۱ کیلو انواع موادمخدر در مهر ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 03 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگارن: سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی فارس در راستای مقابله با مواد مخدر و برخورد با سوداگران و قاچاقچیان و با انجام اقدامات شبانه روزی و اطلاعاتی در مهر ماه سال جاری، ۸۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به انهدام ۵ باند مواد مخدر طی این مدت، افزود: در این باره یک هزار و ۶۷۸ متهم شامل قاچاقچی، معتاد، حمل کننده و نگهدارنده دستگیر و یک هزار و ۵۳۴ فقره پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این باره ۶ تن و ۶۸۱ کیلو انواع موادمخدر کشف شده است، تصریح کرد: این مقدار مواد کشف شده، نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۳۱ درصد افزایش داشته است.

سردار گودرزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۳۰ تن مواد مخدر در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی استان با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در راستای تامین نظم و امنیت و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تلاش می‌کنند و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار