فرمانده انتظامي استان از توقيف يك دستگاه پژو 405 و كشف 263 كيلوگرم ترياك و 17كيلوگرم شيره ترياك در شهرستان استهبان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 04 November 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمد علي گودرزي" گفت: مأموران انتظامي با اقدامات اطلاعاتي و پليسي، محل تردد قاچاقچيان مواد مخدر توسط يك دستگاه پژو 405 را در محور "ايج-استهبان" شناسايي کردند و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان استهبان با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ايست و بازرسي و كنترل خودروهاي عبوري به صورت محسوس و نامحسوس در نهايت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند كه راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار كرد.

سردار گودرزي با اشاره به اينكه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، قاچاقچيان عرصه را بر خود تنگ ديدند و با رها كردن خودرو با استفاده از كوهستاني بودن منطقه و تاريكي هوا اقدام به فرار كردند، عنوان داشت: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو قاچاقچیان، 263 كيلوگرم ترياك و 17كيلوگرم شيره ترياك كشف كنند.

اين مقام ارشد انتظامي در پايان با بيان اينكه تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري قاچاقچي متواري ادامه دارد، از شهروندان درخواست كرد: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچيان موادمخدر، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طريق تلفن 110 به خدمتگزاران خود در انتظامي فارس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار