گوشت‌های وارداتی از کشور‌های قرقیزستان، گرجستان و ارمنستان و به صورت هوایی از استرالیا زیر نظر دامپزشکان و ناظران شرعی ایرانی ذبح و قبل از ورود به کشور هم توسط دامپزشکان باز بینی می‌شوند و در صورت نداشتن مشکل وارد کشور می شوند.
کد خبر: ۶۷۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 04 November 2018

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی فارس گفت: توزیع گوشت گوسفندی به قیمت هر کیلو ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیراز آغاز شده است. 

رحیمی افزود: گوشت‌های وارداتی از کشور‌های قرقیزستان، گرجستان و ارمنستان و به صورت هوایی از استرالیا زیر نظر دامپزشکان و ناظران شرعی ایرانی ذبح و قبل از ورود به کشور هم توسط دامپزشکان باز بینی می‌شوند و در صورت نداشتن مشکل وارد کشور می شوند.

وی با اشاره به این که هفته‌ای ۲ تا ۳ تریلر گوشت از این کشور‌ها به ایران وارد می‌شود، افزود: مردم با خیال راحت از این گوشت‌ها استفاده کنند.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی فارس گفت : به علت خشکسالی‌ها و بالا رفتن هزینه‌ها شامل غذای دام، کارگر و کشتارگاه، دولت به کسانی که حداقل ۲ سال سابقه تجارت در زمینه گوشت را دارند ارز دولتی می‌دهد تا با واردات گوشت گوسفند از بالا رفتن بی رویه قیمت داخلی جلوگیری شود. 

رحیمی ادامه داد: ۸۵ درصد نیاز به گوشت قرمز در استان تامین می‌شود و تنها ۱۲ درصد واردات گوشت داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار