اسماعیل زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت امروز، ۱۵ آبان‌ماه در جمع آمران به معروف و ناهبان از منکر افزود: با سلاح زبان، خلوص نیت و با هدف اصلاح، به فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه و در بین کارکنان اقدام كنید.
کد خبر: ۶۷۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 06 November 2018

تابناک فارس به نقل از همسو نیوز: وی ادامه داد: امر به معروف نهی از منکر نباید به گونه‌ای باشد که اثر معکوس داشته باشد بنابراین در گفتار، کردار و رفتارمان همواره باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم.
رئیس پلیس شهرستان مرودشت بیان کرد: ماهیت وجودی پلیس، خدمت به مردم است و معنای خدمت به مردم فراهم آوردن آسایش و آرامش آنان است؛ پس در ماموریت‌ها به گونه‌ای رفتار کنید که آسایش و آرامش مردم و رضایت مندی شهروندان و خشنودی خداوند متعال را به دنبال داشته باشد.
زراعتیان اظهار كرد: همه ما لحظه به لحظه نیازمند بصیرت و آگاهی هستیم و بایستی مدام از خود مراقبت کنیم و خود را سیقل داده و از آلودگی ها دوری کنیم و در معرض خطا و لغزش قرار نگیریم.
حجت‌الاسلام صدیق‌نژاد، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان مرودشت هم در سخنانی شرایط و مراتب امر به معروف و نهی از منکر را برای کارکنان تشریح و به آنان توصیه كرد: همواره رضایتمندی ارباب رجوع و خشنودی خداوند را در دستور کار خود قرار دهید.
وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی ازمنکر می‌تواند زمینه پیشگیری از بسیاری آسیب‌های اجتماعی و گاهاً جرایم را بوجود آورد، گفت: همیشه و در همه حال امر به معروف نهی از منکر را فراموش نکنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار