طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزی (ماد) در مدارس فارس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 06 November 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: تفاهم نامه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزی (ماد) برای سومین سال پیاپی بین اداره کل آموزش وپرورش و اداره کل بهزیستی فارس امضا شد.
این طرح کاری تیمی است که معلم و دانش آموزان در کنار یکدیگر ده مهارت زندگی را فرا می‌گیرند.
نجفی افزود: این طرح با هدف ارتقا سرمایه اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۲۵۰ مدرسه با بیش از هشت هزار دانش آموز اجرا می‌شود.
او افزود: این طرح پارسال در شهرستان‌های شیراز، مرودشت و کوار اجرا شد و قرار است امسال دانش آموزان هجده شهرستان فارس از آموزش این طرح بهره‌مند شوند
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: سال ۹۵ که سال اول اجرای این طرح بود، ۱۲ مدرسه که معادل نیم درصد دانش آموزان کلاس هشتم بودند، در این طرح مشارکت داشتند و پارسال هم سی مدرسه و یک درصد دانش آموزان از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.
مدیر کل بهزیستی فارس هم گفت: خشونت، مزاحمت‌های خیابانی، مشکلات روحی روانی در بین دانش آموزان دختر، اعتیاد، انزوا، افسردگی و خشونت‌های جسمی بین دانش آموزان پسر از مهمترین آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان فارسی است.
موسوی ادامه داد: بیان کرد: قرار است تا پایان سال ۱۴۰۰ همه دانش آموزان استان فارسی تحت پوشش طرح مشارکت اجتماعی قرار گیرند و دانش آموزان از آموزش‌های آن بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار