عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: بر این اساس می توان گفت اگر ولیعهد سعودی بر سر کار بماند حتما به بمب اتمی کنترل شده نیز دست خواهد یافت و آمریکایی ها نیز مانع فعالیت وی نخواهند شد.
کد خبر: ۶۷۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 08 November 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی نوبندگانی در خصوص افتتاح احداث اولین رآکتور هسته‌ای عربستان توسط محمد بن سلمان، گفت: آمریکایی ها در مواجه با فعالیت هسته ای صلح آمیز کشورمان استدلال مضحکی داشتند مبنی بر اینکه ایران نفت و انرژی دارد و دلیلی برای بهره مندی از این انرژی پاک وجود ندارد.

تعریف دوگانه ای از قوانین برای دنیای استکبار وجود دارد

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید از ایالات متحده سوال کرد که عربستان هم دارای نفت و انرژی است، چرا در مقابل فعالیت هسته ای آنها سکوت کرده اند، اظهار کرد: در واقع تعریف دوگانه ای از قوانین برای دنیای استکبار وجود دارد زیرا غربی ها خصوصا آمریکایی ها بهره خوبی از ثروت سعودی می برند.

محمدجواد جمالی نوبندگانیباید از ایالات متحده سوال کرد که عربستان هم دارای نفت و انرژی است، چرا در مقابل فعالیت هسته ای آنها سکوت کرده اند
فروش سلاح به سعودی جرم نیست اما تقوت بنیه دفاعی ایران خطرناک است

وی با بیان اینکه تامل برانگیز است که آمریکایی ها به عربستان سلاح و تجهیزات نظامی گسترده ای می فروشند اما داشتن موشک برای ایران اسلامی جرم محسوب می شود، ادامه داد: این مهم در حالیست که سعودی ها ناقض حقوق بشر هستند و با جنگ در یمن نشان دادند که جان انسان ها برایشان ارزشی ندارد اما مشاهده می شود که در دوران دفاع مقدس کاخ سفید و سعودی ها از صدام حمایت می کردند.

حرف و عمل آمریکایی ها صرفا بر مبنای منافع تفسیر می شود

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: همچنین باید اذعان کرد که امروزه دیگر توقعی از توجه به اخلاق و معیارهای حقوق بشری از سوی ایالات متحده آمریکا نمی رود زیرا آنها شعار و عملشان یک نیست و صرفا درصدد منافع هستند.

ولیعهد سعودی درصدد بمب اتمی است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس می توان گفت اگر ولیعهد سعودی بر سر کار بماند حتما به بمب اتمی کنترل شده نیز دست خواهد یافت و آمریکایی ها نیز مانع فعالیت وی نخواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار