رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی استان فارس: باید بپذیریم که مجموعه فنی و عمرانی فارس، در وضعیت نامطلوب اقتصادی تلاش‌های ستودنی در این حوزه انجام می‌دهند اما در عین حال جاده‎های مواصلاتی این استان پهناور همچنان و قربانی می‌گیرد و متأسفانه شاهد کشته شدن تعداد زیادی از هم‌استانی‌های عزیزمان به‌ویژه در جاده‌های بین‌شهری هستیم.
کد خبر: ۶۷۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 09 November 2018

تابناک فارس به نقل از ریواس جنوب: عبدالله اسماعیلی در نشست شورای اسلامی استان فارس که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد، با تقدیر از مسؤولان برای فعال بودن پروژه‌های راه‌سازی با وجود محدودیت‌های اقتصادی، اظهار داشت: باید بپذیریم که مجموعه فنی و عمرانی فارس، در وضعیت نامطلوب اقتصادی تلاش‌های ستودنی در این حوزه انجام می‌دهند اما در عین حال جاده‎های مواصلاتی این استان پهناور همچنان و قربانی می‌گیرد و متأسفانه شاهد کشته شدن تعداد زیادی از هم‌استانی‌های عزیزمان به‌ویژه در جاده‌های بین‌شهری هستیم.

وی تصریح کرد: اگر چه بنا بر گزارشات پلیس راه، آمار تصادفات در استان در حال کاهش است اما فوت نزدیک به یک‌هزار نفر از هم‌استانی‌هایمان طی تنها یک سال، همت و تلاش بیشتری می‌طلبد.

اسماعیلی اضافه کرد: شورای اسلامی استان نیز لازم است علاوه بر وظایف نظارتی خود، همگام و همراه با متولیان حوزه‌های عمرانی استان در حذف موانع جلوی اجرای پروژه‌های راه‌سازی و بهبود وضعیت جاده‌های مواصلاتی مناطق مختلف استان کمک کند.

نماینده شهرستان جهرم در شورای اسلامی استان، در بخش دیگری از اظهارات خود، محورهای مواصلاتی «شیراز- جهرم- لار- بندرعباس» و «جهرم- سروستان- ارسنجان» را شاه‌راه‌های اتصال دو استان اصفهان و هرمزگان خواند و خواستار پیگیری و تکمیلِ هرچه سریعترِ فازهای مختلف این محورها شد.

اسماعیلی با اشاره به برخی تصادفات دلخراش در این دو محور، از قطعه قطعه شدن اجساد برخی از هموطنان سخن راند و تصریح کرد: عبور وسایل نقلیه سنگین ازجمله کانتینرها و خودروهای ترانزیتی از این مسیرها با توجه به کوتاه‌تر شدن مسیر و با وجود کم بودن عرض جاده‌ها، موجب وقوع تصادفات دلخراش و تلخی می‌شود که ضمن لزوم رعایت جدی قوانین از سوی رانندگان، ضروری است مسؤولان و تصمیم‌سازان حوزه‌های راه‌سازی نیز تدبیر ویژه‌ای در این خصوص بیاندیشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار