امام‌جمعه داراب:ازآنجا که بیشترین منابع خدادادی و ذخایر انرژی در کشورهای جهان اسلام وجود دارد، آمریکا و ابرقدرت‌ها به طمع چپاول به جهان اسلام چشم دوخته‌اند.
کد خبر: ۶۷۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 09 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام رضا صادقی در آیین سیاسی – عبادی نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: ازآنجا که بیشترین منابع خدادادی و ذخایر انرژی در کشورهای جهان اسلام وجود دارد، آمریکا و ابرقدرت‌ها به طمع چپاول به جهان اسلام چشم دوخته‌اند.

وی بیان کرد: ایجاد برنامه‌ریزی جامع و استفاده صحیح از منابع می‌تواند جهان اسلام را تقویت کرده و در مقابل استکبار قد علم کند.

خطیب جمعه داراب خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب جوانان و نوجوانان باید نظریه مقاومت در برابر دشمن قوی‌پنجه را که از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری است، تبلیغ کرده و به ابعاد داخلی و بین‌المللی آن توجه کنند.

وی با تأکید بر پیروی از ولایت‌فقیه درزمینهٔ دشمن‌شناسی و بصیرت افزایی گفت: تظاهر دشمن به همراهی با مردم ایران حرکتی فریبنده است و استکبار جهانی در همه موقعیت‌ها دشمنی خود را با تاکتیک جدیدی نشان داده است.

صادقی بیان کرد: برخی افراد ناآگاه می‌گویند رویکرد استکبارستیزی در زمان امام راحل وجود داشته و در زمان حال با توجه به شرایط موجود نیازی به مبارزه با استکبار نیست درحالی‌که امام خمینی(ره) زمان معینی برای مبارزه با استکبار تعیین نکردند و به عقیده ایشان این مبارزه همیشه ادامه دارد.

وی با اشاره به تلاش نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی در جهت حفظ آرامش و امنیت کشور گفت: دشمن در هر موقعیتی برای ایجاد آشوب داخلی و فریب مردم استفاده می‌کند اما تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج، امنیت مردم را تأمین کرده و مانند گذشته دشمن را ناکام می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار