رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری کارمند زن متخلف یکی از ادارات که مبلغ ۲۲ میلیارد ریال پولشویی کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 10 November 2018

سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی فارس بیان کرد: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از ادارات شیراز مبنی بر پولشویی توسط یکی از کارمندان زن، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند.به گزراش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی فارس بیان کرد: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از ادارات شیراز مبنی بر پولشویی توسط یکی از کارمندان زن، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی دریافتند که کارمند یکی از ادارات که در سمت پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مشغول بوده با ترفند خاصی مبلغ ۲۲ میلیارد ریال طی چند مرحله برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر در شیراز شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه متهم برای بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۲۲ میلیارد ریال پولشویی اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
هردم ازاین باغ بری میرسد.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
چرا زن بودنش را برجسته میکنید؟اینکه زنی اختلاس کنه تو کشوری که دزدی و اختلاس تو خون جمعیتشه جای تعجب دار ه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار