رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از تعطیلی سه ماهه یک رستوران متخلف در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 11 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان، صیاد غلامی از پلمپ یک واحد رستوران متخلف در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پرونده این واحد متخلف پس از کشف ۷۰۰ کیلوگرم انواع فراورده خام دامی ناسالم به مراجع قضایی ارجاع شد که این واحد به سه ماه تعطیلی و نصب بنر پلمپ محکوم شد.

وی افزود: این رستوران به‌دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی و همچنین استفاده از مرغ و گوشت تاریخ گذشته پس از ارجاع به مراجع قضایی به مدت ۳ماه تعطیل و محکوم به نصب بنر پلمپ در ورودی این رستوران شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: در بازدیدهای یک هفته گذشته، بیش از ۶۰۰ مورد بازرسی بهداشتی از واحدهای تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌ خام دامی صورت گرفت که مقدار۸۰۰ کیلو گرم انواع فرآورده خام دامی ناسالم کشف و از چرخه مصرف حذف شد.

وی با بیان اینکه نظارت‌های صورت‌گرفته در سطح شهر کرمانشاه ادامه دارد،‌افزود: علاوه بر رستوران یک واحد غیرمجاز مرغ زنده فروشی با اخذ دستور مقام قضایی پلمب شد.

غلامی بیان کرد: فرآورده‌های خام دامی علاوه بر اینکه باید ازمراکز مجاز ومورد تایید اداره دامپزشکی تهیه شود بلکه خریداران هم باید به تاریخ تولید و لیبل محصولات دقت کنند.

وی در ادامه عرضه گوشت ناسالم و خارج از چرخه مجاز کشتارگاهی را مشمول برخوردهای سخت دامپزشکی دانست و گفت: ضبط و امحاء دام و طیور کشتار شده و معرفی به مراجع قضایی از عواقب این کار است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در ادامه از مردم خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را از طریق شماره ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ به دامپزشکی اطلاع دهند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار