نماینده استهبان در شورای اسلامی استان فارس با بیان این مطلب که گویا در کشور و استان ما معیار روابط است و نه ضوابط، افزود: اگر قانونی تصویب می‌شود باید بی غل و غش اجرا شود نه اینکه هر مدیری بخواهد از هر راهی که شده مسائل را پسرخاله‌وار و در جهت منافع خود پیش ببرد.
کد خبر: ۶۷۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 14 November 2018

تابناک فارس به نقل از ریواس جنوب: سلیمان سلیمی در نشست شورای اسلامی استان فارس که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد، با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به مشکلات شهرستان استهبان، گفت: اینکه بخش رونیز استهبان هفته‌ها بدون بخشدار و یا حتی سرپرست، عملاً در تعطیلی مطلق به سر می‌برد، مایه‌ی تأمل و تاسف است.

** تکاپوی بازنشسته‌ها برای تمدید مهلت درست نیست!
وی با گلایه از تلاش برخی از مدیران بازنشسته برای تمدید مهلت کاری خود، تصریح کرد: اینکه برخی با تمدید مهلت، تلاش می‌کنند بازنشستگی خود را به تعویق بیندازند، کار درستی نیست و بهتر است تمام فرمانداران و مدیرانی که بازنشسته هستند خودشان کنار بروند تا بلکه نیروهای جوان بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند.

** برخی مدیران مسائل را پسرخاله‌وار پیش می‌برند!
وی با بیان این مطلب که گویا در کشور و استان ما معیار روابط است و نه ضوابط، افزود: اگر قانونی تصویب می‌شود باید بی غل و غش اجرا شود نه اینکه هر مدیری بخواهد از هر راهی که شده مسائل را پسرخاله‌وار و در جهت منافع خود پیش ببرد.

** چرا فقط رونیزی‌ها پسرخاله ندارند؟!
سلیمی ادامه داد: در این وضعیت، متأسفانه ۴۰ سال از انقلاب گذشته و گویا ما رونیزی‌ها هیچ پسرخاله‌ای در استانداری و فرمانداری نداریم!

** کسی به فریاد ما نمی‌رسد
نماینده استهبان در شورای اسلامی استان فارس، با بیان اینکه مسؤولان در سفرهای خود صرفاً از مراکز استان یا شهرستان بازدید می‌کنند، تصریح کرد: آیا دلیل این رویه غیر از این است که اغلب مسؤولان از مطالبات مردم نیازمند گریزان‌اند؟! متأسفانه وقتی انتقادی از مسؤولین می‌شود اغلب آن‌ها غرض‌ورزانه واکنش نشان می‌دهند و عمل می‌کنند؛ اما پرسش و پیگیری این مهم حق مردم و نمایندگان آنها است که چرا کسی به فریاد مردم فقیر نمی‌رسد؟

** آوارگی روستاییان حوالی سد رودبال، ظلم است
سلیمی عملکرد مسؤولان درباره ساکنین مناطق حوالی «سد رودبال» را ظلم در حق این مردم توصیف کرد و اظهار داشت: تصور کنید به روستانشینان بگویند بلند شوید تا در محل زندگی شما سد احداث کنیم و بعد با استفاده از حق‌آبه و درآمد آن سد برایتان ویلا بسازیم و سطح زندگی‌تان را ارتقا دهیم؛ اما حالا چند سال پس از اتمام ساخت این سد، این مردمان را آواره کنیم و حتی اسکان اولیه‌ی آنها را هم تأمین نکنیم.

** تفرقه می‌اندازند و از زیر بار مسؤولیت شانه خالی می‌کنند!
وی با تأکید بر اینکه مسکن مهمترین نیاز زندگی مردم است و این رفتار درباره نیاز اولیه‌ی مردم ظلم آشکار محسوب می‌شود، تصریح کرد: بهانه‌ی این رفتار مسؤولان واقع شدن این منطقه روی مرز شهرستان‌های داراب و استهبان، است که مدام مردم را به این شهرستان و آن شهرستان پاس می‌دهند.

سلیمی اضافه کرد: متأسفانه بین خود مردم هم تفرقه انداختند تا از این تفرقه برای زمان خریدن و معطل کردن کارها، سوء استفاده کنند.

این عضو شورای اسلامی استان فارس در پایان خواستار سرکشی مستقیم مسؤولان ارشد استان از دو بخش مرکزی و رونیز شهرستان استهبان و رفع مشکلات مردم این مناطق شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار