پارسایی همچنین گفت: در حالیکه برخی افراد در روستا‌های اطراف شهر شیراز حتی توان خرید نان را هم ندارند، در کشور و تنها در یک معامله ۳۰ هزار میلیارد تومان جابه‌جا می‌شود؟!
کد خبر: ۶۷۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 14 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس در مراسم افتتاح نهمین کنگره ملی دندانپزشکی در شیراز، با بیان اینکه شاهد رویش قارچ گونه دانشکده‌های دندانپزشکی در کشور هستیم، تاکید کرد که نظارت کاملی بر روند توسعه این دانشگاه‌ها در سطح کشور ایجاد شود.

پارسایی بیان کرد: براساس آمار‌ها از نرم جهانی در حوزه بهداشت پائین‌تر نبوده‌ایم و نیازی به این رشد قارچ گونه در کشور احساس نمی‌شده است.

وی با بیان اینکه گرانی در کشور و در تمامی ابعاد وجود داشته و دارد، افزایش قیمت تجهیزات دندانپزشکی را نیز تابعی از وضعیت اقتصادی موجود دانست و گفت: تمام اقلام دندانپزشکی وارداتی بوده و افزایش قیمت زیادی را تجربه کرده است.

پارسایی گفت: بعضی افراد با دریافت ارز دولتی اقدام به واردات کرده‌اند و در بازار نسبت به ارائه این محصولات اقدام شده که قطعا مورد حمایت دولت بوده‌اند، اما عده قلیلی که حقوق مصرف کننده را رعایت نکرده‌اند باید مورد بازخواست دستگاه‌های مربوطه قرار گیرند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با ایجاد شفافیت نسبت به از بین بردن رانت خواهی اقدام کنیم. با از بین بردن واسطه‌گری شاهد این خواهیم بود که می‌توان کنترل دقیقی بر بازار محصولات و تجهیزات پزشکی داشت.

پارسایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وزیر امور خارجه اخیرا پرده از مافیای کلان اقتصادی در کشور برداشت، تاکید کرد که آحاد مردم موظف به حمایت از مسئولانی هستند که شفاف‌سازی را دنبال می‌کنند.

او تصریح کرد: مسئولینی که شعار شفاف سازی را می‌دادند این روز‌ها با وارد کردن انتقاد و هجمه به آقای ظریف اتهام زنی کرده‌اند، این در حالی است که به جای انتقاد از مسئولین باید به سراغ آن عده‌ای رفت که وزیر امور خارجه تاکید کرده نمی‌تواند نامشان را ذکر کند.

پارسایی همچنین گفت: در حالیکه برخی افراد در روستا‌های اطراف شهر شیراز حتی توان خرید نان را هم ندارند، در کشور و تنها در یک معامله ۳۰ هزار میلیارد تومان جابه‌جا می‌شود؟!

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: انتظار از مردم این است که از مسئولینی که به دنبال شفاف سازی هستند حمایت شود.

پارسایی اضافه کرد: باید جامعه تحصیل کرده در کنار فعالیت‌های علمی و تخصصی، نیرو‌های جهادی کشور را تنها نگذارند. نباید اجازه دهیم هجمه‌هایی که طی چند روز اخیر به مسئولین کشور وارد می‌شود خللی در روند خدمت رسانی آنان ایجاد کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که در مسند وزارت امور خارجه قرار دارد، بدون سند حرف نمی‌زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار