دبیر اجرایی انجمن دندانپزشکی ایران گفت: برگزاری نهمین سمینار علمی کاربردی دندانپزشکی کشور در شیراز نشان از قدرت بالای علمی پزشکان متخصص فارس است.
کد خبر: ۶۸۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 15 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: امیر عزمی دبیر اجرایی انجمن دندانپزشکی ایران شعبه فارس و دبیر اجرایی نهمین کنگره دندانپزشکی ایران در آیین گشایش سمینار علمی کاربردی دندانپزشکی در شیراز، گفت: این نهمین کنگره پیوسته و پیاپی فارس در کشور است که به نوع خود بی نظیر است.

وی افزود: فارس در میان کنگره‌های منطقه‌ای توانست نهمین کنگره را برگزار کند، در حالیکه استان‌های دیگر از جمله اصفهان، آذربایجان و خوزستان بیش از یک یا ۲ کنگره تا کنون نتوانسته اند برگزار کنند و این نشان از قدرت بالای علمی و قدرت اجرایی پزشکان متخصص در استان است.

دکتر عزمی هدف اصلی از اجرای این همایش را بالابردن سطح کیفی علمی و آشنایی دندانپزشکان با تکنولوژی‌های نوین در حوزه دندانپزشکی عنوان کرد.

دبیر اجرایی انجمن دندانپزشکی ایران شعبه فارس با انتقاد شدید در ارتباط با کمبود تجهیزات پزشکی در استان، تصریح کرد: با توجه به مشکلات اخیر اقتصادی و افزایش نرخ ارز، شاهد کمبود تهیه مواد اصلی در حوزه دندانپزشکی مواجه هستیم که این خود تاثیر مهمی در نحوه ارائه خدمات رسانی به هموطنان و همشهریان دارد.

عزمی با اشاره به اینکه حدود ۴ ماه، مواد اولیه و بی حسی بین دندانپزشکان به صورت جیره بندی و ماهانه توزیع می‌شود، گفت: این موضوع بحران و چالش جدی در حوزه دندانپزشکی برای پزشکان بوجود آورده است.

وی افزود: افزایش ۵ تا ۶ برابری قیمت تجهیزات و مواد، موجب شده که دندانپزشکان تعداد کمتری از بیماران را پذیرش کنند.

در حاشیه این گردهمایی علمی نمایشگاهی از آخرین تجهیزات و مواد دندانپزشکی در ۴۰ غرفه برپاشده است.

همایش علمی-کاربردی انجمن دندانپزشکی ایران تا ۲۵ آبان در هتل هما شیراز ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار