نماینده شیراز گفت: این استباط‌ دشمنان غلط است. انشاءالله که هیچ وقت این گونه نخواهد شد. برنامه‌های دولت، همگرایی بین سه قوه و نقش مجلس در تدوین بودجه‌ 98 باید به سمتی هدایت شود که حداقل فشار به مردم بیاید. این کار همان اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی یعنی باید جلوی شوک وارده را گرفت.
کد خبر: ۶۸۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 16 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا:علی اکبری، نماینده‌ شیراز در پاسخ به این پرسش که بهترین راهکار برای عبور از شرایط تحریمی فعلی چیست؟ گفت: در شرایط فعلی شاید بار روانی تحریم‌ها بیشتر باشد، اما در همین راستا دولت برنامه‌هایی دارد که باید مورد پشتیبانی قرار بگیرد. مجلس نیز برنامه‌ها و اقداماتی را دارد که بازتاب اصلی آن در بودجه‌ 98 مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: اما انتظام داخلی همه‌ این برنامه‌ها و اقدامات به همگرایی برمی‌گردد. ترجیح ما در شرایط فعلی این باید باشد که بهانه‌ای به دست کسی ندهیم چون عقیده‌ و ادعای دشمنان ما این است که نقاط آسیب‌پذیر ایران را شناسایی کنند تا یا جامعه منجر به فروپاشی شود و یا ما را پای میز مذاکره بکشانند.

این عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: این استباط‌ دشمنان غلط است. انشاءالله که هیچ وقت این گونه نخواهد شد. برنامه‌های دولت، همگرایی بین سه قوه و نقش مجلس در تدوین بودجه‌ 98 باید به سمتی هدایت شود که حداقل فشار به مردم بیاید. این کار همان اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی یعنی باید جلوی شوک وارده را گرفت.

اکبری در پایان مهم‌ترین نیاز کشور در شرایط فعلی را همگرایی و وحدت دانست و گفت: علاوه بر وحدت باید بر روی اعتمادسازی کار کرد. چون واقعیت این است که بدنه‌ جامعه با حاکمیت فاصله گرفته است و بخشی از این فاصله به عقیده‌ بنده ناشی از رفتار رسانه‌ها و بزرگ‌نمایی بعضی مسائل جزئی است. مدیریت برخی شبکه‌های مجازی که موجب گمراهی مردم می‌شوند از مسائلی است که باید به طور جد به آنها توجه کرد.

برچسب ها: نماینده مجلس ، دولت ، ملت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار