امام‌جمعه موقت شیراز گفت:انقلاب و نظام باکسی شوخی ندارد و مفسدان اقتصادی یا اجتماعی در هر کسوت و موقعیتی به سزای عمل خود می‌رسند.
کد خبر: ۶۸۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 16 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سید ابوالفضل حجت‌الاسلام رضوی اردکانی پیش از ظهر امروز در مجمع بسیجیان داراب که با حضور اقشار و گروه‌های بسیج برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب و نظام باکسی شوخی ندارد و مفسدان اقتصادی یا اجتماعی در هر کسوت و موقعیتی به سزای عمل خود می‌رسند.

وی بابیان اینکه شرایط کنونی اعتماد مردم را نسبت به مسؤولان کمرنگ کرده و این اعتماد زمانی بازمی‌گردد که دانه‌درشت‌ها محاکمه شوند، افزود: طی روزهای اخیر دو تن از دانه‌درشت‌های مفاسد اقتصادی اعدام شدند و به‌زودی برادر رئیس‌جمهور و برادر معاون رئیس‌جمهور نیز مجازات می‌شوند.

امام‌جمعه موقت شیراز بیان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) این انقلاب باکسی عقد اخوت نبسته و هر کس بخواهد به ملت، خون شهدا، ایثارگران و بسیجیان خیانت کند، دست انتقام مردم او را به سزای عملش می‌رساند.

رضوی اردکانی خاطرنشان کرد: علی‌رغم گمانه‌زنی دشمنان و استکبار در اوایل انقلاب مبنی بر دوام اندک نظام، شاهد تداوم 40 ساله انقلاب بودیم و اکنون آن نهال نوپا تبدیل به درخت تناور و ریشه‌داری شده که ابرقدرت‌ها از مقابله با آن عاجز هستند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی پس از مدتی تمام منطقه خاورمیانه را در برگرفت و اکنون قدرت اول منطقه است، افزود: صدور انقلاب علی‌رغم تصور ابرقدرت‌ها با جنگ نظامی همراه نبوده بلکه با تسخیر دل‌های مردم در تمام جهان حاصل‌شده است.

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توانست منابع طبیعی و انرژی را از غارت دولت‌های استعماری حفظ کند، اظهار داشت: هر انقلابی برای استحکام و تداوم به چهار پایه نیاز دارد و پایه‌های انقلاب اسلامی مردم، رهبری، مکتب و وحدت است که باوجود این‌ها هیچ قدرتی نمی‌تواند به‌نظام ضربه بزند.

رضوی اردکانی هوشیاری، بصیرت و بیداری را از عناصر مهم حفظ وحدت ملی برشمرد و گفت: تجزیه‌طلبی و شعار قومیت‌گرایی امیدی برای برهم زدن وحدت ملی و تضعیف دستاوردهای ماندگار، نافع و عمیق انقلاب اسلامی بود که تاکنون ناکام مانده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار