امام‌جمعه داراب گفت: تعدادی از جوانان به دلیل نبود ضامن معتبر از دریافت وام ازدواج محروم می‌شوند بنابراین تسهیل دریافت این وام یک ضرورت جدی است.
کد خبر: ۶۸۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 16 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام رضا صادقی ظهر امروز در آیین سیاسی – عبادی نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مسوؤلان نظام باید نسبت به ازدواج و اشتغال جوانان همت کنند چراکه ازدواج از مهم‌ترین اصولی است که در دین مبین اسلام مورد تأکید قرارگرفته است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال، زمینه ازدواج را برای جوانان فراهم می‌کند و این مهم باید بیش‌ازپیش موردتوجه مسوؤلان قرار بگیرد.

امام‌جمعه داراب با اشاره به مشکلات زوج‌های جوان برای دریافت وام ازدواج گفت: تعدادی از جوانان برای معرفی ضامن به بانک با مشکل مواجه شده و به دلیل نبود ضامن معتبر از دریافت وام ازدواج محروم می‌شوند.

وی تصریح کرد: برخی با شرایط آسان وام‌های کلان می‌گیرند اما متأسفانه جوانی که برای مقوله مهمی چون ازدواج متقاضی مبلغی تسهیلات بانکی است، به مشکل برمی‌خورد.

صادقی تأکید کرد: مسوؤلان باید برای ارائه وام ازدواج شرایط آسان‌تری در پیش بگیرند تا مشکلات مالی جوانان در آستانه زندگی مشترک کمتر شود.

وی بابیان اینکه نظام طی 40 سال به برکت نهاد بسیج مستحکم مانده است، افزود: بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاک‌ترین، فداکارترین و کارآمدترین جوانان کشور خدمت می‌کنند.

امام‌جمعه داراب با اشاره به اهمیت هفته بسیج و برنامه‌های اجرایی در این مناسبت بیان کرد: در هر موقعیتی که قصد برپایی شعائر اسلامی را داشته و به دنبال تثبیت نظام و ولایت‌فقیه باشیم باید متوسل به بسیج و بسیجیان شویم.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی که مردم در جامعه اسلامی نیازمند کمک و یاری‌رسانی هستند، رفتار و سلوک اجتماعی تأثیرگذار بوده و گذشت و خوش‌رفتاری می‌تواند جامعه را به مدینه فاضله نزدیک کند.

صادقی اضافه کرد: امروز تکلیف ما عمل به توصیه‌های رسول اکرم(ص) در جهت وحدت بین آحاد جامعه و تشریح سیره نبوی است چراکه به این وسیله می‌توان تا حدودی بر مشکلات موجود فائق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار