امام جمعه کازرون با اشاره به پاسخ کوبنده جبهه مقاومت و حماس به ماجراجویی اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: این پاسخ نشان داد شکست رژیم صهیونیستی از آن چیزی که نشان داده می‌شود بسیار راحت‌تر است.
کد خبر: ۶۸۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 16 November 2018

تاباک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به نهم ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: امروز ما مفتخریم در دوران امامت حضرت مهدی(عج) به سر می‌بریم و امیدواریم در این دوران بتوانیم جوری زندگی کنیم که در زمره یاران آن حضرت قرار گرفته که این جز با تقوا، بندگی خدا و صبر توام با بصیرت محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به ۱۲ ربیع‌الاول آغاز هفته وحدت گفت: در زمان کنونی که اسلام با مخاطراتی روبه‌رو است باید همه فرقه‌های اسلامی بر کلیات اسلام توافق داشته باشند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه امروز دشمنان جهان اسلام به صراحت اعلام می‌کنند که به دنبال ضربه زدن به اسلام و مسلمین هستند افزود: دو دسته با وحدت امت اسلامی مخالفند، یکی تسنن آمریکایی که در رأس آن وهابیت و آل سعود قرار دارند و دیگری تشیع انگلیسی است.

خرسند با یادآوری گفته مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه سعودی‌ها بدون آمریکا دو هفته دوام نمی‌آورند اظهارداشت: آنها برای دوام آوردن باید سیاست‌های آمریکا را دنبال کنند که این رفتار منجر به جنگ‌های خانمان‌سوز در دنیا با پول مسلمان شده است.

وی شیعه انگلسی را کسانی دانست که به اسم ولایت ائمه در ظاهر فعالیت دینی دارند و جوری وانمود می‌کنند که ما هیچ وابستگی سیاسی نداریم ولی در عمل مخالف وحدت مسلمانان هستند.

خطیب جمعه کازرون تصریح کرد: همه باید مراقب باشند، که این‌ها دو لبه قیچی برای ضربه زدن به اسلام هستند.

خرسند با اشاره به پاسخ کوبنده جبهه مقاومت و حماس به ماجراجویی اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اظهارداشت: این پاسخ بعد از دو روز چنان کوبنده بود که رژیم صهیونیستی حاضر به آتش بس شد و نشان داد که شکست رژیم صهیونیستی از آن چیزی که نشان داده می‌شود بسیار راحت‌تر است.

وی همچینین در بخش دیگر سخنان خود از قوه قضاییه به‌خاطر اعدام 2نفر از دانه درشت‌ها که در اقتصاد کشور اخلال ایجاد می‌کردند تشکر کرد و گفت: از مرگ هیچ انسانی خوشحال نمی‌شویم اما کسانی که با آبرو و اقتصاد کشور بازی می‌کنند مفسد فی‌الارض هستند.

خطیب جمعه کازرون تصریح کرد: این قاطعیت باید ادامه داشته باشد و شامل مسوولانی که دست این افراد را در اقتصاد کشور باز می‌کنند هم بشود.

خرسند با بیان اینکه کسی با شادی مخالف نیست اما با گناه مخالفیم گفت: دستگاه‌های مربوطه اجازه ندهند برخی برای کسب پول بدعت‌های عجیبی بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار